Achizitie publica - Achizitie pui grill calit I ( fara cap,gat,picioare si intestine) si Pulpe pui intregi din doua bucati parte inferioara si parte superioara( fara spata)
Detaliu pentru invitatia numarul 336484
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336484/01.10.2012
Denumire contract: Achizitie pui grill calit I ( fara cap, gat, picioare si intestine) si Pulpe pui intregi din doua bucati parte inferioara si parte superioara( fara spata)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: 0254214616, Fax: 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084, telefon: +40 0254214616, fax: +40 0254212516, persoana de contact: Negrea Liliana-Sef Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Deva-STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084- sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pui grill calit I ( fara cap, gat, picioare si intestine) si Pulpe pui intregi din doua bucati parte inferioara si parte superioara( fara spata)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PIU GRILL CALIT I (FARA CAP GAT PICIOARE SI INTESTINE)SI PULPE PUI INTREGI DIN DOUA BUCATI PARTE INFERIOARA SI PARTE SUPERIOARA ( FARA SPATA)
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: LOT.1.(Pui grill)= 3603.60 lei fara TVA, LOT.2(Pulpe pui intregi)= 1701 lei fara TVA. Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau depunere de numerar la casieria spitalului.Garantia de participare se prezinta in original la Spitalul Judetean de Urgenta Deva, jud Hunedoara-la registratura, cel tarziu la data deschiderii ofertelor .In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Ofertantul/asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul/subcontractantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, onformprevederilor art. 181 lit. a), c1) si d).CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta? (Conf Ordin 314/21.10.2010)Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 -Se completeaza Formular C: .Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 sunt: Laza Calin Mircea-manager;Vetuta Stanescu-director financiar-contabil;Ioan Ludosean-sef serviciu administrativ;Liliana Negrea-sef birou achizitii publice;Emilia Dinis-sef birou transport-aprovizionare, Vidican-Dinu Ramona-referent birou achizitii, Iulia Bartan/Cotarlea Adrian-consilier juridic, Demian Medela-magaziner, Nicoara Livia/ Albu Dana-as. Dietetician. Formularul C se va solicitaatat subcontractantului cat si tertului sustinator, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta? original, copie legalizata , copie conform cu originalulCertificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original, copie legalizata , copie conform cu originalulPersoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliuSau in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus(privind indeplinirea obligatiilor de plata) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii. Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului, din care rezulta (original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul )a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publiceb) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie sanitar-veterinara pentru transportul produselor alimentare( original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor emis de Autoritatea Nationala Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), Un document constatator/recomandare care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a unui contract similar., Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 anicontinand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Declaratie de conformitate CE a produselor ofertate , potrivit art.188, alin1, lit.d dinOUG 34/2006 Certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2008/echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau sediul autoritatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 10:47