Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PULPE DE PUI INTREGI FARA SPATE


Detaliu pentru invitatia numarul 325761
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 325761/08.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PULPE DE PUI INTREGI FARA SPATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Municipal de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4483447, Adresa: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-495414, Fax: 0256-495414
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 256221224, fax: +40 256221224, persoana de contact: Gosa Beatrice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, Str. Hector, nr. 1, Parter, Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PULPE DE PUI INTREGI FARA SPATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona pulpe de pui intregi fara spate conform caietului de sarcini in valoare estimata fara TVA de 156.800 RON.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.352 lei fara TVAGarantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea- (SecompleteazaFormular: 1)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Se completeazaFormular: 2)- Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010 (Se completeazaFormular: 4)- Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 ( Se completeazaFormular: 3)- Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social ( SeprezeintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.)- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. ( Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.)- pentru persoanele juridice straine ( Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata)- Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractantante care au legatura cu prezenta procedura sunt: 1. Conf. Dr. MAZILU OCTAVIAN2. Ec. Sanda Damian3. Ec. Gosa Beatrice4. Ec. Boldis Roxana5. Cons. jur. Alina Jidoi6. As. diet. Podariu Dorina7. As. diet. Bizadea Cristiana8. Ec. Gina Mangra - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va prezentaCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Obiectul de activitate al ofertantului, inscris in certificatul constatator, trebuie sa includa codul CAEN al obiectului achizitiei publice.- Persoane juridice /fizice straine ( Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica . Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, Autorizatie Sanitar-veterinara Sistemul de Management al calitatii ISO 9001, Sistem de management al sigurantei alimentelor SR EN ISO 22000:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP sau la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer