Achizitie publica - ACHIZITIE PULPE DE PUI SUPERIOARE FARA SPATA
Detaliu pentru invitatia numarul 338529
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338529/30.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PULPE DE PUI SUPERIOARE FARA SPATA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4288063, Adresa: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Cluj-Napoca, Telefon: 0264207021, Fax: 0264453131
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP ONLINE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PULPE DE PUI SUPERIOARE FARA SPATA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie puple pui fara spata conform caiet sarcini.Cant.MIN.Acord cadru este de 1900 kg si CANT MAX DE 34200 kg, iar cant unui Ctr. Subsecvent sunt min 1000 kg si max 5700 kg.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de paticipare este de 3762 lei.Garantia de participare se va constitui conform art. 86. al HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar depus in contul RO75 TREZ 2165006XXX025377sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ofertantii care beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare vor completa Formularul nr. 8.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic pe SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorConform ART.87 alin.(1)din HG 925/2006- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Conform art. 278^1 din OUG 34/2006 -In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractantava retine din garantia de participaresuma de 37.62lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie: Conform HG 925/2006, art. 90 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator. Conform HG 1045/2011 care modifica alineatul 3 al art. 90 din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006-Se completeaza Formular 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Se completeaza Formular 2- Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP-Se completeaza Formular 3- Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691 lit. a din OUG 34/2006-Se completeaza Formular 4Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Dr.Patrichi Sanda-Manager, Dr.Bodizs Gyorgy-Director medical, Ec. Marian Birica-Director Financiar Contabil, , jr.ing.Galea Consuela-sef Birou Achizitii Publice Contractare, ing.Bota Viorica-Birou Achizitii Publice Contractare, Av. Pop Ramona, Asistent dietician Bunea Lavinia-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006) ? Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006) - Ofertantul va prezenta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006) - Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depuneriia ofertelor . Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Mostra a produsului ofertat insotita de fisa tehnica si certificatul de calitate.Strada: Viilor nr. 46-50, cod postal 400347, Judetul: Cluj, Biroul Achizitii publice Contractare ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ONLINE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 12:01