Achizitie publica - Achizitie Raport anual privind UCC Uzina Isalnita
Detaliu pentru invitatia numarul 356687
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356687/23.12.2013
Denumire contract: Achizitie Raport anual privind UCC Uzina Isalnita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura SE ISALNITA str. Mihai Viteazu nr.101, Isalnita, Romania, cod postal: 207340
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de licitatii SE Isalnita etaj.3, str. Mihai Viteazu nr.101, Isalnita, jud Dolj, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Raport anual privind UCC Uzina Isalnita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare Documentatie privind urmarirea compartarii constructiilor energetice si hidrotehnice pa anul 2013 la SE Isalnita
II.1.6) CPV: 71315400-3 - Servicii de inspectare si verificare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 895.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de Participare: suma de 200 RONValabilitate Garantie de Participare: minimum 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui si in alta valuta, cursul de schimb valutar care se va lua in calcul fiind cel comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, comunicata in invitatia de participare. Dovada constituirii Garantiei de Participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor comunicata in IPForma constituire Garantiei de Participare: a) virament bancar sau instrument garantare emis de societate bancara/asigurari, in original (Formular 3). Originalul instrumentului de garantare participare procedura se depune la sed. SE Isalnita, Serv. Achizitii Lucrari si Servicii, pana cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.b) ordin plata confirmat de banca, cont RO 25 BRDE 170SV 96342091700 - BRD Suc. Craiova ? pana cel tarziula data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Codul unic de inregistrare al SE Isalnita este 31454295/03.04.2013.c) numerar depus la casieria autoritatii contractante.In cazul IMM cuantumgarantiei de participare este 50% din valoare.
Garantie de buna executie
Cuantum garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA.Constituire garantie de buna executie: a) Instrument garantare emis societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Prestatorul are obligatia sa deschida la Trezorerie, cont disponibil distinct la dispozitia Achizitor. Suma depusanu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. Achizitorul alimenteaza acest cont din retineri succesive pana la suma garantiei de buna executie. Achizitor instiinteaza Prestatorul desprevarsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de Prestator, cu aviz scris Achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa Achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.In cazulIMM, cuantumul garantiei de buna executie: 5%din pretulcontractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind: Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 5;Declaratie privind neincadrare in situatii art.180 si 181 din OUG 34/2006 - completare Formular 11;Declaratie privind neincadrare in situatii art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare Formular 10; Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Dumitrascu - Director SE Isalnita;Veronica Nica - Director Economic;Viorel Gherghina- Director Tehnic;Viorica Elisabeta Mitricof - Director AchizitiiDiana Cucu ? Sef Serviciu Achizitii LucrariDeclaratie privind calitate participant procedura - completare Formular 7;Declaratie privind participare cu oferta independenta - completare Anexa 1 la Formular 5; Declaratie privind incadrare IMM - completare Formular 9;1) daca se uzeaza drept prevazut art. 11 (4) HGR 925/2006 prezentare declaratie proprie raspundere privind indeplinire criterii calificare, ofertant va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitarea autoritatatii contractante.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/ precizari/confirmari suplim. ofertant/candidat sau autoritati competente.3)Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura operatorii economici aflati in situatia prevazuta laart. 180 si a exclude din procedura operatorii economiciaflati in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea Raportului privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse in limba romana de traducatori autorizati si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, respectiv cifra de afaceri globala intr-o perioada care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, leu/valuta, pentru fiecare an in parte, comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii executate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta minima : Prezentarea de documente (contract/proces verbal de receptie) care sa ateste ca ofertantul a mai executat in ultimii 3 ani cel putin un serviciu deintocmire a unei documentatii (Raport anual) privind urmarirea comportarii constructiilor energetice si hidrotehnice aferente unui operator economic producator de energie electrice si/sau termica., Informatii privind subcontractarea - precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi subcontractate. Subcontractarea se va face conform art. 45 din OUG 34/2006. Se va completa (dupa caz) formularul 6, insotit de lista cuprinzand subcontractantii si acordurile cu subcontractantii cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si a datelor de identificare ale subcontractantilor.Ofertantul declarat castigator, va prezenta la semnarea contractului, contractele de subcontractare, semnate deja, in aceleasi conditii in care el semneaza contractul Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiPrezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 13:44