Achizitie publica - Achizitie reactivi
Detaliu pentru invitatia numarul 337922
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337922/23.10.2012
Denumire contract: Achizitie reactivi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE VEST "VASILE GOLDIS"Cod fiscal: 14305480, Adresa: BULEVARDUL REVOLUTIEI NR.94-96, Arad, Telefon: 0723722198, Fax: 0257214505
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea de Vest Vasile Goldis Arad, Birou Prorectorat Stiintific, Bdul Revolutiei nr.94-96, cam.10, Arad (luni-vineri, orele 08 ? 16), cod postal: 300310, telefon: +40 723722198, fax: +40 357080031, persoana de contact: DAN MARTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea de Vest Vasile Goldis Arad, Birou Prorectorat Stiintific, Bdul Revolutiei nr.94-96, cam-10.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie reactivi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie reactivi conform proiectului HURO/0802/008
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 851.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 1328, 51 lei, adica 1 % din valoarea estimata fara TVA-Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, se prezinta in original, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO74RNCB0015028152520001, deschis la BCR Sucursala Arad, Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. - Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea acordului cadru cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. -In vederea returnarii se va prezenta si o cerere de returnare a garantiei de participare Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 actualizataPentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria Universitatii de VestVasile Goldis.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
3 % din valoarea contractului subsecvent (fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90, alin. (1) ? (3)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea-completarea Formularului 12. Declaratie privind neincadrareain situatiile prezentare in art.181-completarea Formularului 1 b.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta-completarea Formularului 1 c4. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG nr.34/2006 cu modificarile ulterioare - complectare formular B-Presedinte Consiliu Administratie UVVGProf.dr. Aurel ARDELEAN-Director economic, Ec.Adriana PUSCAS-Oficiul juridic, Cons.j. Marta GHILEA-Coordonator proiect partenerProf. dr. Lazar Dorin5. Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.6. Certificatului de atestate fiscala privind impozitele si taxele locale , din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor -Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor, prezentat oricare din urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte urmatoarele : - Obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
- asociatii societatii-Persoane juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate-Certificat constatator emis de ORC - in original sau copie legalizataIn etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta anterioara in livrarea de produse- Experienta similara in livrare de produse de tipul celor care fac obiectul prezentei proceduriCerinta minima: completarea Formularului 3.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea lorCerinta minima: completarea Formularului 4.2. Declaratie privind subcontractantii- Cerinta minima: completarea Formularului 5.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (programului de cooperare transfrontaliera Romania - Ungaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.10.2012 10:12