Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Reactivi Analizoare


Detaliu pentru invitatia numarul 356893
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Numar invitatie: 356893/13.01.2014
Denumire contract: Achizitie Reactivi Analizoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie IasiCod fiscal: 4541262, Adresa: str. Dr. I. Cihac 30, Iasi, Telefon: 0232 261813, Fax: 0232 261813
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Reactivi Analizoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Reactivi Analizoare
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 281.52 - 357, 381.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare se regaseste la fiecare lot in parte. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul IBAN RO24 TREZ 4065 005X XX00 0403 deschis la Trezoreria Iasi, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; garantia de participare se prezinta in original (doar in situatia in care este constituita prin instrumente de garantare) si are o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in IMM-uri astfel cum sunt acestea definite in Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceasta situatie, operatorul economic va completa formularul 1C. Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Dupa ce dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, va trebui ca aceasta sa fie prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti operatorii economici. Pentru o evaluare si raportare unitare, echivalenta ofertei/garantiei de participare se va calcula conform cursului afisat de B.N.R. cu 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de furnizare si va avea o valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului.(1)De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art.86 din HG 925/2006 alin(2)-(4) se aplica in mod corespunzator.(2)In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi, iar contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.Pentru IMM-uri=reducere cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului nr. 1 din documentatia de atribuire;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazutala art.181 dinO.U.G. 34/2006 cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006 - conform formularului nr. 2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractantava accepta o declaratie pe propria raspundere sau dacain tara respectiva nu existaprevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autenticadata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizatasi legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3-Declaratie pe propria raspundere de participare la procedura cu oferta independentain conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 ? ofertantii trebuie sa completeze si sa prezinte formularul nr. 3 din documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa respecte aceasta cerinta.Cerinta nr.4-Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006? conform formular nr. 4 si Anexa din documentatia de atribuire.Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire: Nume si Prenume Functia detinutaDr.Ec. Dumitru FilipeanuManagerEc. Roxana Nicoleta Adam Director Financiar-ContabilDr. Mitrofan Costica Director MedicalDr. Daniela Diculencu Sefcompartiment analize medicaleChim. Roberta Cernat Chimist principal compartiment BiochimieDr. Elena Popa Medic primar compartiment HematologieDr. Elena Chisalita Medic primar serviciul anatomie patologicaing. Dan Simin Sef Serv. A.A.T.I.jr. Alina Elena Pricop Consilier juridicasist.Victorela Vieriu Asistent Sef Unitateing. Smaranda Livia Cojocaru Inginerec. Radu Cucu EconomistConform art.691 din O.U.G. nr.34/2006 modificata de art.1, punctul 13 din Legea nr.279/2011, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membrii in cadrul Consiliului de Administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al IV-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69, litera a) respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertantii/cadidatii sau subcontractantii ori persoane care fac parte din Consiliul de Administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitati in domeniul obiectului contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Mod de indeplinire: Ofertantii vor depune Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertuluisau alte organisme echivalente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data LIMITA de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.2- Aviz de functionare a ofertantului, eliberat de Ministerul Sanatatii, inclusiv anexele, valabil la data LIMITA de depunere a ofertelor, in conformitate cu Legea 176/18.10.2000 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, - copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Mod de indeplinire: Ofertantii vor trebuie sa prezinte Avizul de functionare al ofertantului, eliberat de Ministerul Sanatatii, valabil la data LIMITAde depunere a ofertelor.Cerinta nr. 3- Certificat de Conformitate CE pentru produsele ofertate, conform prevederilor Legii nr. 608/2001, - copie lizibila, valabil la data LIMITA de depunere a ofertelor.Mod de indeplinire: Ofertantii vor trebui sa prezinte Certificatul de Conformitate CE pentru produsele ofertate, conform prevederilor Legii nr. 608/2001, valabil la data LIMITA de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1- Copii lizibileale bilanturilor contabile pe anii anii 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006 si bilantul contabil pe 2013 (sau prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri);Mod de indeplinire : Ofertantii vor prezenta copiile lizibile ale bilanturilor contabile pe anii anii 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006 si bilantul contabil pe 2013 (sau prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri) ce vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul?.*Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoanaindiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demostreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin semnarea unui angajament ferm al persoanei respective, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 din O.U.G. nr.34/2006., Cerinta nr.2-Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Mod de indeplinire: Ofertantii trebuie sa declare cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la infiintare pentru care exista exercitiu financiar incheiat (formularul F5).*Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in care cele nominalizate anterior nu sunt relevante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privindlista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Mod de indeplinire: Ofertantiivor face dovada livrarii inultimii 3 ani a ?Reactivi analizoare? si vor completa Declaratia privindlista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati)-conform art.188 alin.1/OUG34, Cerinta nr.2-Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului(conform Art. 188(1) lit.b) din OUG 34/2006).Mod de indeplinire: Ofertantii vor completa Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (conform Art. 188(1) lit.b) din OUG 34/2006)., Cerinta nr.3-Informatii privind asociereaMod de indeplinire: Ofertantii vor completa Acordul de asociere Cerinta nr.1- Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent, emis de un organism de certificare notificat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri.In cazul asocierii de operatori economici, cerinta trebuie satisfacuta DE FIECARE ASOCIAT IN PARTE PENTRU PARTEA SA DE IMPLICARE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer