Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie reactivi analizor de gaze sangvine RAPIDLAB 865 - Bayer Healthcare LLC/Siemens Medical Solutions Diagnostics


Detaliu pentru invitatia numarul 330742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Numar invitatie: 330742/29.06.2012
Denumire contract: Achizitie reactivi analizor de gaze sangvine RAPIDLAB 865 - Bayer Healthcare LLC/Siemens Medical Solutions Diagnostics
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie IasiCod fiscal: 4541262, Adresa: str. Dr. I. Cihac 30, Iasi, Telefon: 0232 261813, Fax: 0232 261813
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie reactivi analizor de gaze sangvine RAPIDLAB 865 - Bayer Healthcare LLC/Siemens Medical Solutions Diagnostics
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie reactivi analizor de gaze sangvine RAPIDLAB 865 - Bayer Healthcare LLC/Siemens Medical Solutions Diagnostics
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 259.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare se regaseste la fiecare lor in parte (seciunea loturi).Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie cuoferta independentain conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. In cazul unei asocierifiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie;Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Nume si Prenume - Functia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iasi: -Dr.Ec.Filipeanu Dumitru-Manager-Dr.Mitrofan Costica-Director Medical-Ec.Adam Roxana Nicoleta ?Director Financiar Contabil-ing.Simin Dan ?Sef Serv A.T.A.I.-ec.Dontov Valentin-Comp. Achizitii-Aprovizionare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta formularul de informatii generale din sectiunea modele de formulare (formular 7), Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista principalelor livrari de produse (formular 8)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare - SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer