Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE REACTIVI CHIMICI


Detaliu pentru invitatia numarul 330628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Numar invitatie: 330628/27.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI CHIMICI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI CHIMICI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitionareactivi pentru analizorul automat de imunologie pathfastconform caietului de sarciniCK MB cant min 3 ? max 72CTNI TROPONINA min 3 ? max 72VARFURI PIPETA PATHAST min 6 max 144
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(va fi valabila 90 zile de la data limita de primire a ofertelor): 9849.6lei, ,in contul de trezorerie RO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala 4026712Modul de constituire a garantiei de participare: a.scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in originalsau: b.depunerea la casieria autoritatii: - a unui Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- a unei sume in numerarIn cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie. In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 2% din valoarea estimata, conform art.278^1 alin. 1) lit. a) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVAsi se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari, prin virament bancarsau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi desfasoara activitatea operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul de lucru unde isi desfasoara activitatea, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea documentelor se va face informat electronic in SEAPDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006Persoanele care detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr.Popescu IonIng.Alexandru LacramioaraAs.Popa OlgaAv.Frandes ClaudiaEc.Gheba VictoriaMembrii de rezerva: Dr.Jitea CeciliaSing.Vlad AdrianAs.Bacalu LilianaManole ValentinIvan DumitruCertificat de participare la procedura cu oferta independenta Certificat constatator, eliberat deOficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: -domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri;Declaratie privind calitatea de participant la proceduraAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului ConstatatorAviz de functionare emis de MS
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer