Achizitie publica - ACHIZITIE REACTIVI compatibili sau echivalenti cu analizorul gem premier 3000 si reactivi pentru determinarea grupelor sanguine.
Detaliu pentru invitatia numarul 330433
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330433/26.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI compatibili sau echivalenti cu analizorul gem premier 3000 si reactivi pentru determinarea grupelor sanguine.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: 0254214616, Fax: 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI compatibili sau echivalenti cu analizorul gem premier 3000 si reactivi pentru determinarea grupelor sanguine.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: lot.1.Kit Reactivi compatibili sau echivalenti cu analizorul Gem Premier 3000 ( sectia ATI), Cartus300 teste - cantmin= 1, cant maxima= 18, lot.2.Kit Reactivi compatibili sau echivalenti cu analizorul Gem Premier 3000 ( sectia Pediatrie)Cartus75 teste cant.min= 1, cant maxima= 18, lot.3. 3.1.Cartela pentru Test Enzimatic si Salin, cartela, cant. min=96, cant. max.=1152, 3.2.Cartela cu ser antiglobulinic polispecific, cartela, cant. min=96, cant. max=1152, 3.3.Cartela fenotip Rhesus/Kell, cant. min =48, cant. max.=576, 3.4.Cartela grupaj ABO/Rh, cartela, cant. min=96, cant. max=1152, 3.5.Cartela grupaj ABO/Rh pentru nou- nascuti, cartela, cant. min=48, cant. max.=576, 3.6.Cartela confirmare grupaj Rhesus (D) cartela, cant. min.=3, cant. max.=36, 3.7.Cartela cu ser test anti A1 cartela, cant. min=1, cant. max=12, 3.8.Eprubete plas. de dilutii pt.teh.de agl.in coloana de gel, sac/1000buc, cant.min=1, cant. max=12, 3.9.Sol. Bromelina pt.teh.de agl.in coloana de gel flacon x 100ml, cant. min=1fl, cant. max=4fl.
II.1.6) CPV: 33696100-6 - Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 359, 716.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate estimata ca fiind suficienta pentru finalizarea intr-o perioada rezonabilanecesara evaluarii si semnarii contractului ? 90 zile.Garantie de participare este in valoare de : lot.1=1188.00lei, lot.2= 900.00lei, lot.3=1513 lei, se constitue prin virament bancar in contul Spitalului Judetean de Urgenta Deva , RO52trez3665006xxx005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , sau depunere in numerar la caseria spitalului.Deorece procedura este ON LINE garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratii privind eligibilitatea: Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art. 181 lit. a), c1) si d).CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta? (Conf Ordin 314/21.10.2010).Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 -Se completeaza Formular C: Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 sunt: Silviu George Didilescu-manager;Vetuta Stanescu-director financiar-contabil;Dr Neagu Danut ?sef sectie ATI, Dr. Mihaela Paul ? sef sectie pediatrie, Dr. Basarab Gheorghe- sef sectie cardiologie, Liliana Negrea-sef birou achizitii publice; Ramona Vidican-Dinu -referent birou achizitii, Iulia Bartan-consilier juridic. Formularul C se va prezenta atat de tertul sustinator cat si de subcontractant.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta? original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliu sau in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus(privind indeplinirea obligatiilor de plata) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii. Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului, din care rezulta (original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul valabila la data depunerii ofertei )a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publiceb) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romanaCapacitatea economica si financiara: nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document constatator/recomandare care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a unui contract similarLista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 anicontinand valori, perioade de livrare, beneficiari?Formularul 4Declaratie de conformitate CE a produselor ofertate potrivit art.188 al 1, lit d) din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare Standarde de asigurare a calitatiiCertificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2008/echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 11:32