Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie reactivi de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 322877
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTI
Numar invitatie: 322877/29.03.2012
Denumire contract: achizitie reactivi de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTICod fiscal: RO4510266, Adresa: SPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTI, STRADA TEILOR, NR 1 JUDETUL GORJ, Targu Carbunesti, Telefon: 0253378165, Fax: 0253378085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTI, STRADA TEILOR, NR 1 JUDETUL GORJ, Targu Carbunesti, Romania, cod postal: 215500, telefon: +40 253378165, fax: +40 253378085, persoana de contact: MADALINA NOVAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: spitalul orasenesc tg-carbunesti, strada eroilor, nr 51, gorj, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie reactivi de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie reactivi de laborator compatibili sau echivalent cu analizoarele gem premier 3000 si triage meter pro conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare: 1650 lei. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancare , virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. cod IBAN: RO 92TREZ3375006XXX000982 deschis la trezoreria Tg Carbunesti. IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prev legii nr 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.IN EVENTUALITATEA FORMULARII UNEI CONTESTATII SI IN CAZUL RESPINGERII ACESTEIA DE CATRE CNSC , AUTORIT.CONTR.VA RETINE DIN GARANTIA DE PARTICIPARE SUMA DE 750 LEI, pentru lotul nr 2.
Garantie de buna executie
se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancare , virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. cod IBAN: RO 92TREZ3375006XXX000982 deschis la trezoreria Tg Carbunesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratia privind eligibilitatea- completarea formularului: din sectiunea formulare2. declaratie privind neincadrarea in sit prev art. 181 din OUG nr 34/2006 cu modif si complet ulterioare - completarea formularului anexat din sectiunea formulare (atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatile prevazute de articolul 181 lit a, c1)si d) din oug 34/2006 cu modif si compl ulterioare)3. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ord 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. completarea formularului: din sectiunea formulare4. declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69'1 din oug 34/2006 cu modif si complet ulterioare din sectiunea formulare (atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatile prevazute de articolul 181 lit a, c1)si d) din oug 34/2006 cu modif si compl ulterioare)conducerea spitalului, manager Tirziu Constantin, dir. medical Busu Stefan Dorin, dir. fin. contabil Chiriac Felicia iar consiliul de administratie este format din: Calina Iuliu, Ciontescu Constanta, Alaman Doina, Saceleanu Carmen, Popescu Nicolae, Stancu Gheorghe, Becheanu Totosel, Solea Liviu ;serviciul achizitii: EC.Novac Madalina;ec.Calina Liviu;consilier juridic Mondoaca Anca Ramona;medic sef CPU-dr.Serban Nicolae;asistent sef CPU-Cir Marilena.5. declaratie de atestare fiscala eliberata de administratia financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datori fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie"certificate conform cu originalul". dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scdente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. certificat fiscal privind inpozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de lata catre bugetul local, in copie "certificata conform cu originalul" dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scdente in luna anterioara celei in care se depune oferta. certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalulpentru ofertantul clasat pe locul 1, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentele in original / copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: prezentarea a cel putin o referinta sau document constatator din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatilor contractuale pe parcursul derularii contractului, prezentarea obligatorie a mostrelor de produs pentru care se depune oferta.Mostrele se ambaleaza individual , se eticheteaza cu numele ofertantului si se precizeaza pentru cerere de oferta din data _______ora______.Mostrele se prezinta obligatoriu in ambalajul original. declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE.certificarea sistemului de management al calitatii -conform SR EN ISO 9001/2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap-fisier electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer