Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie reactivi de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 341227
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE DR VICTOR BABES TIMISOARA
Numar invitatie: 341227/19.12.2012
Denumire contract: Achizitie reactivi de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE DR VICTOR BABES TIMISOARACod fiscal: 2487647, Adresa: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Telefon: 0723577401, Fax: 0256207735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara, Romania, cod postal: 300310, telefon: +40 732680159, fax: +40 256207735, persoana de contact: Serviciul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contrctante - STR GHEORGHE ADAM NR 13, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie reactivi de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie reactivi de laborator
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2500 ron. In cazul in care se va depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, contestatorului i se va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art 278^1 / OUG nr.34/2006. Corelatia leu/alta valuta va fi facuta la cursul BNR de la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei ( 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.)Garantia de participare se contituie prin virament bancar in contul RO85TREZ6215006XXX014928 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 1.Declaratie privind eligibilitatea - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 3.Declaratia ?Certificat de participare cu oferta independenta? - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006. - Se completeaza de catre ofertant in original formularul nr. 5Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documentele in legatura cu procedura de atribuire: Cerbu Maria - manager, Lazureanu Voichita ? director medical, Badea Janeta ? dir. financiar-contabil, Stanici Sorana ? achizitii, Tunea Cristina ? jurist, Nita Camelia ? sef laborator. Pt persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de ONRC in anul 2012 din care sa rezulte obiectul de activitate. - Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pt. persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare dpdv profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. - Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizatie de functionare a firmei emisa de Ministerul Sanatatii in conformitate cu HG 176/2000 cu privire la inregistrarea dispozitivelor medicale. - Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizatie de punere pe piataemisa de Ministerul Sanatatii pentru produsele ofertate, conform HG 144/2010 privind organizarea si functionarea MS si Ordinul MS 253/2010 privind inregistrarea dispozitivelor medicale. - Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia de conformitate CE . Certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer