Achizitie publica - ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 347208
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347208/22.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIECod fiscal: 4266006, Adresa: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213124230, Fax: +40 213124230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030079, telefon: +40 213124230, fax: +40 213124230, persoana de contact: Birou aCHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Achizitii, Str. Sf. Dumitru nr. 2, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REACTIVI DE LABORATOR PENTRU : - Orphee Mythic 18Imunologie - teste rapideAutoclav vertical Sturdy SA 300 VFAnalizor Coagulare Merlin MC 43Hartie termica Merlin MC 4 set x 10 role set 4Analizor automat Biochimie Biosystems A25Aparat ultrasuneteUS 750Gel sonda aparat Ultrasunetetub x 250 ml tub 100Analizor UriniStripuri biochimia urinii 10 parametri akray kit x 100 teste kit 35Strip Control Urina I akray flacon flacon 8Strip Control Urina II akray flacon flacon 8Stripuriurina 10 parametrikit x 100 teste kit 10Hartie EKG 12 canale cu spirometruAT 102 210 x 280 top x 215 coli top 150Hartie/toner Toshiba Aplio Mitsubishi kit kit 3
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 317, 362.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 3175 lei.Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1, alin(1), lit. a) din OUG nr. 34/2006 este3173.6212 lei . Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP la cursul de schimb BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 2 % din valoarea contractului fara TVA. Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta - formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 - formular nr. 3Persoanele cu functie de decizie in procedura sunt urmatoarele: Dr. Horia Lazarescu - Manager, Bujoaica Doinita ? Director Financiar-Contabil, Dr. Delia Cinteza ? Director Medical, Ruse Irina ? Medic Primar, Ec. Mihaela Porumbita - Sef Birou Achizitii, Camarzan Mihaela ? As. Principal Sef, Stefan Himmer ? Sef Birou A.A.T.I.P.S.T., Cretu Mihaela ? Birou AT, Kiss Iaroslav ? Medic primar, Postelnicu Cristina ? As Principal Sef, Talida-Zaraza Cozma- Birou Achizitii, Ec. Eugen Costin Turcanu ? Birou Financiar ContabilitateDeclaratia privind eligibilitatea- formular 4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din oug 34/2006 - formular 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 6Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de cazier fiscal, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din HG 925/2006 si ordinului ANRMAP nr. 509/2011 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de la sediul operatorului economic ? se solicita pentru a se vedea ca operatorul economic nu este ?fictiv?, precum si a se vedea codul unic de inregistrare, numarul de ordine din registrul comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente - copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari pe ultimii 3 ani.se completeaza formularul 7. Se solicita obligatoriu mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini conform art. 188 alin 1, lit e din OUG 34/2006.Ofertele neinsotite de mostre vor fi respinse(oferta neconforma). Autoritatea contractanta restituie mostrele ofertantilor necastigatori in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 17:52