Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 348487
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN RESITA
Numar invitatie: 348487/13.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN RESITACod fiscal: 1061626, Adresa: Str.Fagarasului Nr.18, Resita, Telefon: +40 0255227830/106, Fax: +40 0255218760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 25
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie reactivi de laborator
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 500 - 187, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 1.875, 00 leib) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelorc) Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatiiPentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata.In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Cont RO48TREZ1815006XXX003298 Trezoreria Resita.Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in SEAP.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CSNC in conf. cu art. 2781 din OUG 34/2006, cu modif.ulterioare, se va retine din garantia de participare.Echivalenta leu/euro va fi cea din data publicarii anuntului de participare.Garantia se prezinta si in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecventeForma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: - prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.A din Sectiunea IV-prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea ofertantului in prevederiile art.69 ind.1 din OUG34/2006-persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager: Dr Secasan DumitruDirector Financiar Contabil: Ec Turescu AlexandruCompartiment Juridic: Cons. Jr. Belcea CatalinaComisia de evaluare este urmatoareaPresedinte: Ec Rosu Andreia-Coordonator Compartiment Achizitii PubliceMembrii: Ec Marcu Mihaela- Compartiment Achizitii PubliceEc Szucs Monica- Compartiment Achizitii PubliceMembrii supleanti: Ec Muresan Fiorela-ServiciulAprovizionareEc Munteanu Dana- ServiciulAprovizionareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006Cerinta obligatorie: 1. prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.B din Sectiunea IV2. prezentare documente prin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente privind impozitele si taxele, in luna anterioara celei in care se depun oferteleDeclaratie privind calitatea de participare la proceduraCerinta obligatorie: prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.C din Sectiunea IVDeclaratie Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.D din Sectiunea IV Documente privind inregistrareaPersoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: a) prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)Cerinta obligatorie- prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.Documente privind inregistrareaPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie- prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimiii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descrieri, fotografii si schite tehnice ale produsului .Prospectul sau metoda de lucru va fi redactat in limba romana., Certificat CE - prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO 9001, sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare produse.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer