Achizitie publica - ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 353570
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353570/10.09.2013
Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: +40 0240532350, Fax: +40 0240532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot1- PACHET REACTIVI LABORATOR DETERMINARI BIOCHIMIE COMPATIBIL CU APARATURA COBAS INTEGRA 400lot2-PACHET REACTIVI LABORATOR DETERMINARI HEMATOLOGICE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT HEMATOLOGIE XS-1000ilot3-PACHET REACTIVI LABORATOR COMPATIBILI CU ANALIZORUL DE CUOAGULAREACL 7000
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 404, 136.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 8082.73lei, respectiv lot 1- 4222.69 lei , lot 2- 3299.84 lei, lot 3-560.20 leiRO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala 4026712Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor precizata in invitatiaModalitate de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara -prin ordin de plata in contul RO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala 4026712-in numerar, prin depunere la casieria spitalului;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.-Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.-Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Dovada incadrarii in categoria IMM se face prin completarea si depunerea unei declaratii in acest sens.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va scana si se va incarca in SEAP, semnat cu semnatura electronica iar originalul se va depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare.Sunt aplicabile prevederile art.278^ยน din O.UG. nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA1. scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in originalsau: 2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului si se va constitui in max. 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la Bugetul general consolidat dincare sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Va fi prezentat in original/copielegalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conformcu originalul??.Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAPDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr.Rosca Iosif ?ManagerDr.Chircov Elena ?Director MedicalAs.Pituh Florentina ?Director IngrijiriEc.Gherga Maria ? Director economicConsilier juridic Manole ValentinEc.Gheba Victoria- Sef.Birou AchizitiiDeclaratie a ofertantului /candidatului/ofertantului asociat /subcontractant /tertului sustinatorCertificat de participare la procedura cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Document edificator: se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza a fi atribuit.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Produsele ofertate trebuie sa indeplineasca cerintele Legii nr.925/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare.Document edificator: Aviz de functionare si anexa, eliberat de Ministerul Sanatatii, valabil la data limita de depunere a ofertelor. -original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul''.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organelecompetente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.Informatii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului pe ultimii 3 (trei) aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului demanagment al calitatii SR EN ISO 9001:2008, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 12:57