Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie reactivi de laborator compatibili cu analizorul Minineph


Detaliu pentru invitatia numarul 353540
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul de Boli Reumatismale Dr.Ion Stoia
Numar invitatie: 353540/10.09.2013
Denumire contract: achizitie reactivi de laborator compatibili cu analizorul Minineph
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Boli Reumatismale Dr.Ion StoiaCod fiscal: 4265990, Adresa: Str.Thomas Masaryk, nr.5, sector2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212101039/ +40 212116848, Fax: +40 212101039
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie reactivi de laborator compatibili cu analizorul Minineph
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie Pachet de reactivi de laborator compatibili cu analizorul Minineph: 1) fractiunea C3 a complementului seric (c3)- 5 kituri; 2) fractiunea C4 a complementului seric (C4)- 5 kituri; 3)Imunoglobulina G - 2 kituri;4)Imunoglobulina M- 2 kituri;5)Imunoglobulina A- 2 kituri;6)Pachet accesorii cuve - 6 kituri; 7)ASLO -6 kituri
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in procent de 1% din valoarea totala estimata, respectiv, 121, 80 lei.Pentru eveluarea si raportarea unitara a cuantumului garantiei de participare, conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda se va face la cursul de referinta lei/alta valuta stabilit de BNR la data de 05.06.2013. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante. Modul de constituire si exprimare a garantiei de participare se va face prin oricare din modalitatile urmatoare: (1)instrument de garantare irevocabil, emis de catre o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentia de atribuire (completare formular A); Nota: in cazul instrumentelor de garantare emise de societati din strainatate, se va prezenta in mod obligatoriu, originalul si, in anexa, traducerea autorizata a acesteia in limba romana. sau (2) ordin de plata, numai in lei, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in contul autoritatii contractante cod IBAN RO14TREZ7025 006X XX011087, deschis la Trezoreria sectorului 2 . In orice situatie dovada depunerii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP, scanata si in original , in plic la sediul autoritatii contractante, la secretariat pana cel mai tarziu la data limita depunerii ofertelor . Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare , asa cum au fost solicitata in prezenta documentatie, vor fi respinse ca inacceptabile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile nr. 180 , din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare2. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile nr. 181, din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei.4.Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.5.?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?6. Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 691) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, pentru declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Ivanoiu Carmen, prof. dr. Ionescu Ruxandra , Lucian Carausu, Ciorascu Bogdan, dr. Constantinescu Miruna, dr. Catalin Codreanu, dr. Camelia Enache , ec. Carmen Popa, dr. Manole Cojocaru, biolog pr. Lucica Marinescu, jr. Ioana Suran, ing. Anda Stefanescu, contabil IA Albu Doina , ref. Baloiu StefaniaNOTA: Toate documentele se depun sub forma scanata in SEAP 1)Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.2) aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, conform Legii 176/2000NOTA: Toate documentele se depun sub forma scanata in SEAPOperatorul economic a carui oferta a fost declarata castigatoare, va prezenta, pana la data semnarii contractului , Certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Standard de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer