Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE REACTIVI DIVERSI 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 355493
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC PANAIT SIRBU
Numar invitatie: 355493/08.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI DIVERSI 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC PANAIT SIRBUCod fiscal: 4316295, Adresa: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 3161278, Fax: 3161296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060251, telefon: +40 0213161278, fax: +40 0213161296, persoana de contact: OANA OPREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Panait Sarbu, Calea Giulesti NR.5, Sector 6, Bucuresti, Serviciul Achizitii, persoana de contact: OANA OPREA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE REACTIVI DIVERSI 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie reactivi
II.1.6) CPV: 33141626-4 - Truse de dozaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 503 - 387, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este calculata in suma fixa pentru fiecare lot si precizata in anexa B-conf. Art. 85 din Hotararea nr. 925/2006 avand in vedere si art.278 pct.b din Ord.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica. Perioada de valabilitate al garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate al ofertei raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR, respectiv cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86(1) din HG 925/2006. O.P. in contul RO02TREZ7065006XXX008533, TREZORERIE SECTOR 6. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii se va calcula in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Dr. Ovidiu Marcel MOISA ? MANAGER , Ec. Dorina LUNGU ? Director Financiar ?Contabil, dr. Albu Dinu Florin- director medical, Oana Cristina Oprea- Referent spec. I; Biolog principal Berindei Dumitru, Biolog specialist Ursu Monica, Chimist specialist Stanciu Ana Diona, Asistent principal laborator Tupan Sanda Ioana persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii- Completarea Formular nr.9 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Completarea formularului nr. 4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Din aceste certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC-Original/copie legalizata/copie ?Conform cu originalul?.- codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.2. Persoane juridice / fizice straine - vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. in plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 ?Declaratie privind cifra de afaceri?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sareiasa cifra de afaceri globala a ofertantului din ultimii 3 ani, calculata in lei sieuro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Seva prezenta pentru dovedirea cifrei de afaceri: Bilantul contabil / rapoarteanuale / scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de auditfinanciar si contabil recunoscute sau orice alte documentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani- Completarea formularului C1;, Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului Mostrele vor fi sigilate si vor avea eticheta in original pentru produsul ofertat;acolo unde este cazul vor avea traducere in limba romana. Produsulneetichetat, sau fara eticheta originala cu traducere in limba romana, va firespins si oferta va fi descalificata. Dovada implementarii si certificarii sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent- xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer