Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie reactivi hematologie


Detaliu pentru invitatia numarul 335038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Numar invitatie: 335038/07.09.2012
Denumire contract: achizitie reactivi hematologie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie reactivi hematologie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord Cadru de furnizare produse: achizitie reactivi hematologie, imunologie, agregometrie, reactivi pentru analizor ALIOFAX ROLLER10, truse de diagnosticare
II.1.6) CPV: 33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 396, 015.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru fiecare lot in parte se regaseste in sectiunea "LOTURI" -Anexa B. Garantia de participare se poate constitui prin: 1) virament bancar in contul RO80TREZ4065005XXX009774, Trezoreria Iasi; 2) instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform modelului de formular nr.1 IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.2 Garantia de participare va fi valabila minim 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 este: a)intre 63000 si 420000 lei inclusiv - 1% din aceatsa valoare; Pentru transmiterea garantiei de participare se vor respecta prevederile art.18 din Hotararea nr.1660/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din O.U.G. 34/2006 - se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 - se va completa modelul de formular nr.6;(Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: Conducerea Institutului: MANAGER: Prof.dr.Grigore Tinica, DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: ec.Nedelciuc Victoria, DIRECTOR MEDICAL: dr. Dabija Eduard, Manole Maria-chimist principal, Dan Maria-medic primar medicina de laborator, Diac Mihaela-asistent medical principal, Pavel Dana Gabriela- biolog specialist, Buzum Elena- asistent medical principal laboratorCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa modelul de formular nr.7;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa modelul de formular nr.10. Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica.Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata-Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului de furnizare solicitat: Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate (Se va prezenta o copie semnata, stampilata si cu mentiunea , conform cu originalul, pe fiecare pagina).Produsele vor fi corespunzatoare d.p.d.v calitativ, furnizorul prezentand documente ce atesta calitatea produsului(certificate de calitate si/sau de garantie).Se solicita deasemenea: Autorizare de utilizare sau Certificat de Inregistrare a Dispozitivelor Medicale cu marca CE emis de Ministerul Sanatatii, Autorizatie de utilizare si compatibilitate din partea producatorului aparatului, Certificat de inregistrare al reactivilor emis de Ministerul Sanatatii-copii semnate si stampilate in conformitate cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant, Bilantul contabil vizat si inregistat de organele competente la 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani, Prezentare de mostre de produs Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii: Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei-certificat ISO9001 sau echivalent pentru ofertant, copie semnata si stampilata pentru conformitate.In conformitate cu principiul recunoaterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer