Achizitie publica - Achizitie reactivi pentru analize de sange - 4 Loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 328034
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328034/28.05.2012
Denumire contract: Achizitie reactivi pentru analize de sange - 4 Loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL FALTICENICod fiscal: 5432514, Adresa: str.Ion Creanga nr.1, Falticeni, jud.Suceava, Falticeni, Telefon: 0741/474448, Fax: 0230/541332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Ion Creanga nr.1, Falticeni, jud.Suceava, Falticeni, Romania, cod postal: 725200, telefon: +40 741474448, fax: +40 230541332, persoana de contact: Mircea Diaconu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Ion Creanga nr.1, Falticeni, jud.Suceava, Falticeni, Romania, cod postal: 725200, telefon: +40 741474448, fax: +40 230541332, persoana de contact: Mircea Diaconu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie reactivi pentru analize de sange - 4 Loturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reactivi pentru analize de sange - 4 Loturi, furnizare si servicii conexe furnizarii (asistenta tehnica, consumabile)
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 262 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare se va constitui pentru fiecare Lot ofertat astfel - Lot 1 = 2.700 Lei, Lot 2 = 400 Lei, Lot 3 = 590 Lei, Lot 4 = 650 Lei, cu valabilitate de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se poate constitui cu Scrisoare de garantie emisa de baci/societati de asigurari sau prin virament in Cont deschis la Trezoreria Falticeni IBAN RO67TREZ5935006XXX001565 sau prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul prezinta documente ce demonstreaza calitatea de IMM , acesta beneficiaza de reducere cu 50% din suma stabilita pentru garantia de participare.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se incadreaza in situatiile: a) ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteiab) ofertantul fiind declarat castigator nu semneaza contractul in perioada de valabilitate a oferteic) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie aferenta contractului de furnizared) Ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006 - pentru Loturile a caror valoare estimata este mai mare sau egala cu 63.000 Lei fara TVA, in acest caz suma retinuta fiind calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006Garantia de participare se restituie in baza Cererii transmise autoritatii contractante in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii de achizitie.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10 % din valoarea contractului fara TVA . Se va constitui sub una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie este distincta de garantia produselor, ea se restituie in termen de 14 zile de la finalizarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea - Formular A - in originalb) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006 - Formular B - in originalc) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre -Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFPS - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul". Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.d) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala - in original/copie legalizata sau cu mentiunea "conform cu originalul"Prin obligatii exigibile de plata se va intelege - obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor- Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formular 21 - in original- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20 - in originalPersoanele fa ta de care se va raporta ofertantul cu privire la situatiile prevayute de Art. . 691 din OUG 34/2006 sunt: Manager ? Mircea LupuDirector financiar-contabil ? Munteanu RodicaDirector medical ? Valceanu DorinSef serviciu Achizitii si Responsabil Achizitie ? Ing. Mircea DiaconuJurist - Mures Mihaela;Membrii comisie de evaluare-Hudita Stela; Finaga Toader a) Certificat constatator emis de ORC - din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate similar cu obiectul procedurii.Documentul se prezinta - in original/ copie legalizata / copie cu mentiunea "conform cu originalul"La solicitarea autoritatii contractante, pentru verificarea conformitatii, in cazul in care documentul a fost prezentat initialsub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul va prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata.b) Autorizare emisa de Ministerul Sanatatii pentru Comercializare reactivi - in original / copie legalizata / copie cu mentiunea "conform cu originalul"La solicitarea autoritatii contractante, pentru verificarea conformitatii, in cazul in care documentul a fost prezentat initial sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul va prezenta Autorizarea emisa de Min. Sanatatii - in copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Mostre pentru fiecare tip de produs ? se vor prezenta mostre pentru fiecare tip de reactiv - necesare efectuarii incercarilor de compatibilitate cu aparatura existenta., b) Documente care certifica calitatea produselor ofertate.Se vor prezenta documente care certifica calitatea produselor ofertate respectiv Certificate de calitate/Declaratii de conformitate cu marcaj CE emise de organisme abilitate pentru produsele ofertate - in copie legalizata, sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", c) Declaratie privind resursele de personal , persoana responsabila de contract si persoanele implicate in executia contractului., d) Declaratie privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare din SEAP-www.e-licitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 18:41