Achizitie publica - Achizitie reactivi si materiale de laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 324033
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324033/13.04.2012
Denumire contract: Achizitie reactivi si materiale de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +40 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Florin Ioan Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Institutului Regional de Gastroenterologie - Hepatologie Prof Dr O Fodor Cluj, str. Constanta nr 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie reactivi si materiale de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie reactivi si materiale de laborator
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 453, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare este in cuantum de 8.675, 52 leiForma de constituire a garantiei de participare : prin virament bancar (scrisoare de garantie bancara, plata electronica cu conditia ca aceasta sa se efectueze cu cel putin 3 (trei) zile inainte de data deschiderii ofertelor, ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, plata in numerar la caseria autoritatii contractante)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunerea ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare In raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit a din OUG 34/2006 astfel pentru lotul 1 ? 1.635, 36 lei, lotu2 - 1.635, 36 lei, lotul 4 ? 866, 40 lei. Pentru lotul 3 nu se va percepe deoarece nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la acest articol.- Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90 din HG 925/2006- Garantia de buna executie se constituie in momentul semnarii contractului de catre furnizor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale. Documentele ce privesc taxele vor demonstra situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei.. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt pers fizice juridice romane) documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cuprevederile legale din tara in careofertantul este stabilit (pt pers fizice juridice straine) Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10 Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutului: -Managerul institutului - d-nul Dr. Mlesnite Mihai Adrian- Sef Birou Aprovizionare ? Ing. Rusu Elena- Birou Achizitii Publice Contractare: Jr. Nechifor Alina,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 16:57