Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie reactivi si vase de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 293226
Autoritate contractanta
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Cod de identificare fiscala: 3487181
Adresa: Calea Aradului 119, Timisoara
Telefon: 0721580169
Fax: 0256277174
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie reactivi si vase de laborator
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie reactivi si vase de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.05.2011 16:32
Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: U.S.A.M.V.B.Timisoara-Calea Aradului nr.119, la REGISTRATURA UNIVERSITATII
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V.B.Timisoara-Calea Aradului nr.119, la biroul achizitii
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 33, 603 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratieart180 O.U.G. 34/2006; Declaratie art. 181 O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala ref. taxe bugetul de stat; Certificat de atestare fiscala ref.impozitelor si taxelor locale; Certificat constatator emis de ORC sau echivalent ref.obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate la procedura.Declaratie privind Lista principalelor servicii publicitare în ultimii 3 ani;Informatii privind subcontractantii; Informatii privind calitatea de participant la procedura; declaratie pe propria raspundereprin care se certifica faptul ca participa la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Informatii privind asociatii;
Transmisa in SEAP, garantia de participare 670lei.Achizitia face parte din proiect HURO si are alocat pentru cei trei ani de proiect suma de 23112.00 euro.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer