Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie rechizite


Detaliu pentru invitatia numarul 319789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania APA Brasov
Numar invitatie: 319789/30.01.2012
Denumire contract: Achizitie rechizite
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania APA BrasovCod fiscal: R1096128, Adresa: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Telefon: 0268407723, Fax: 0268471427
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Romania, cod postal: 500092, telefon: +40 268407723, fax: +40 268471427, persoana de contact: Dorin Hurghis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie rechizite
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Agrafe, bibliorafturi, capse, creioane, plicuri, etc.
II.1.6) CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 1700 lei - constituita in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. nr.925 / 2006 ( actualizata )prina. Ordin de plata in contul Companiei APA Brasov SA: RO81BRDE080SV05660200800b. Cash, la Casieria Centrala a CompanieiAPA Brasov SA, str. Crisana nr.1-3, Program luni-vineri ora: 11-14;c. Scrisoare de Garantie Bancara;d. Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari;e. Prin fila CEC.- Minimul de cerinte care trebuie cuprinse in garantia de participare (in situatia constituirii garantieiprin modalitatile prevazute la pct. c si d) sunt cuprinse in formularul Cerinte minime pentru Garantia de participare.- Dovada constituirii Garantiei de participare(in cazul Scrisorii de garantie bancara, instrumentului de garantare emis deo societate de asigurari sau filei CEC) se face prin transmiterea documentului de garantare in original la S.C. Compania APA Brasov S.A., str. Crisana nr. 1-3, Serviciul Relatii cu Publicul, pana la data si ora deschiderii ofertelor.- Documentul de garantare constituit prin oricare din modalitatile legale prezentate, va fi transmis obligatoriu si in SEAP.- Nerespectarea cerintelor referitoare la garantia de participare conduce la respingerea ofertei.- I.M.M.-urile care vor achita jumatate din cuantumul garantiei de participare vor trebui sa faca dovada inscrierii in aceasta categorie de intreprinderi.- In conditiile prevazute de art.278^1, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata ( 1.150 lei).Valabilitatea garantiei de participare - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
- 5% din valoarea contractului, fara TVA, constituita , prin retineri succesive din facturile emise de catre operatorul economic sau printr-un de instrument de garantie bancara, conf.art.90 din H.G. nr.925/2006.Garantia de buna executie va fi constituita de contractant intr-un cont la dispozitia autoritatii contractantela o banca agreata de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.180 din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34 / 2006 - In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.181 lit.a, c1 si ddin O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din OUG 34 / 2006. Declar.va fi complet.si de tert sustin.sau subcont, dupa caz;
- Persoane cu functie de decizie: Director general-Fatu Dorin;Sef Serv.Ad-tiv.-Zlagneanu Valeria;Sef Serv.Achiz.Pub._Hurghis DorinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? nu mai vechi de 30 de zile;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante ? pentru persoane juridice / fizice straine.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea Autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor va transmite certificatul constatator in original in vederea verificarii conformitatii documentului depus in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de organisme acreditate care certifica sistemul calitatiiofertantului ISO9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer