Achizitie publica - achizitie rechizite, accesorii birou
Detaliu pentru invitatia numarul 345516
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345516/18.04.2013
Denumire contract: achizitie rechizite, accesorii birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213180724, Fax: +40 0213180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 0213180724, fax: +40 0213180724, persoana de contact: Ec.Angela Plotog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rectorat UMF Carol Davila - Biroul Aprovizionare - Bucuresti, str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie rechizite, accesorii birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionare rechizite, accesorii birou
II.1.6) CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 889.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare total :2700 lei., compusa din: : lot 1- 1800 lei, lot 2 ? 900 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei; Pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta, echivalenta lei /valuta va fi la cursulBNR dindata publicarii anuntului de participare.Contul UMF ?CarolDavila? in care se depune garantia de participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute la art.86 al.(1) din HG 925/2006;Ofertele care , la deschidere, nu sunt insotite de documentele deconstituire a garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse si declarate inacceptabile.Conditii de retinere a garantiei de participareAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantulpierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintresituatiile prevazute la art.87 alin(1) din HG 925/2006 si art.278 1 din OUG 34/2006;Conditii de restituire a garantiei de participareGarantia de participare se restituie de autoritatea contractanta in conditiile art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :6% din valoareafara TVA contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr.10) ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contulRO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletarea Formularului nr.1- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si ompletarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea formularului2.Documente de confirmare1 . Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea inuna sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document..Cerinta nr.3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea formularului4Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completareasi prezentarea formularului nr. 3Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea formularului4Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completareasi prezentarea formularului nr. 3Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea formularului nr.11- Persoanele cu functie de conducere in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizareaprocedurii din cadrul UMF sunt: Rector AcademicianIoanel Sinescu, Director General Administrativ Dr.Ing.Dan Pahoni, Director Financiar Contabil Ec. Constanta Mihaela Calin, Director Ec.Administrativ Lenuta Boboescu, Sef Serviciu Juridic si Contencios Cons.Juridic Raluca Andreea Gavrila, Sef Birou Aprovizionare Ec.Plotog Angela, Administrator Financiar Toma Constantin. Cerinta nr. 1Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul ComertuluiModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente de confirmare: Certificat constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cadrul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primulloc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 14:59