Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE RECHIZITE DE BIROU


Detaliu pentru invitatia numarul 343977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA VRANCEA
Numar invitatie: 343977/18.03.2013
Denumire contract: ACHIZITIE RECHIZITE DE BIROU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA VRANCEACod fiscal: 11360870, Adresa: B-dul Unirii, nr. 53A, Focsani, Telefon: +40 0237224677, Fax: +40 0237224677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Unirii, nr. 53A, Focsani, Romania, cod postal: 6200900, telefon: +40 0237224677, fax: +40 0237224677, persoana de contact: Claudiu Giurgea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM VRANCEA, B-dul Unirii, nr. 53 A, Focsani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE RECHIZITE DE BIROU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie rechizite de birou
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1000 LEI si perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin 1 din HG nr. 925/2006 (prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ori numerar la casieria AJOFM Vrancea). Cont in vederea constituirii garantiei de participare RO 79TREZ6915005XXX000076 deschis la Trezoreria Focsani . Data la care se realizeaza echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 completata in conformitate cu Formularul nr.2 Sectiunea Formulare3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010(Formularul 3)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de primire a ofertelor -in una din urmatoarele variante : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul5.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de primire a ofertelor -in una din urmatoarele variante : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul6.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular 4).Formularulde la punctul 6 se va prezenta si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator.NOTA : Conform art.5 alin 1 din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie este permisa depunerea documentelor in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Conform art. 5 alin 3 din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Persoanele cu functie de decizie din cadrul AJOFM Vrancea in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Voicu Mariana Director Executiv, Lazar Mioara- Director Executiv Adjunct, Dantis Marina- Sef Serviciu, Bratosin Gabriel- Sef Serviciu , Giurgea Claudiu- Consilier Juridic, Mustatea Florin- Inspector, Ciocan Adriana-Inspector, Monac Diana- Inspector, Iaru Iozefina -ConsilierOanea Ioan- Referent de specialitate, Teodorescu Mihail - Inspector, Ghenta Laura- Inspector, Oprea Valentin- Inspector, Hurmuzache Mirela- Consilier , Stoleru Maria- Consilier, Oprea Ramona - Inspector, Pitigoiu Valentina - Inspector.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi respinse Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator-in original sau copie-emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei , sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare , precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPentru persoane fizice/juridica straine: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Nota: AJOFM Vrancea isi rezerva dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original sau copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continanad valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 16:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 17:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer