Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE RECHIZITE DE BIROU SI CONSUMABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 346508
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BACAU
Numar invitatie: 346508/13.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIE RECHIZITE DE BIROU SI CONSUMABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BACAUCod fiscal: 5036722, Adresa: Str. Ionita Sandu Sturza nr. 63 Bacau, Bacau, Telefon: 0234/576736, Fax: 0234/510942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE RECHIZITE DE BIROU SI CONSUMABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de rechizite de birou si consumabile destinate derularii programelor de formare profesionala a adultilor necalificati si a activitatilor specifice autoritatii contractante.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 506.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea garantiei de participare este in cuantum de 2% din valoarea estimata a acordului-cadru si este in cuantum de 2.950, 12 lei/682, 31 euro, la cursul BNR din data de 30.04.2013 (1 euro = 4.3237 lei). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Viramentul bancar in favoarea autoritatii contractante se poate realiza in urmatorul cont: RO47TREZ0615005XXX003337, deschis la Trezoreria Bacau. Valoarea ce va retine in conditiile art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ulterioare este de 1.475, 06 lei/341, 16 euro, la cursul BNR din data de 30.04.2013 (1 euro = 4.3237 lei).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentarea "declaratiei privind eligibilitatea", completata in conformitate cu formularul nr. 1 din fisierul "modele de formulare";2. Prezentarea "declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1", completata in conformitate cu formularul nr. 3 din fisierul "modele de formulare". Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: director executiv OCTAVIAN TICAU, director executiv adjunct CARMEN COSTAN, sef serviciu buget POPA ELENA;3. Prezentarea "declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181", completata in conformitate cu formularul nr. 2 din fisierul "modele de formulare";4. Prezentarea certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5. Prezentarea certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6. Prezentarea "certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta", completat in conformitate cu formularul nr. 4 din fisierul "modele de formulare". Prezentarea certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul desemnat castigator va prezenta certificatul mentionat mai sus si in original, inainte de semnarea acordului-cadru.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer