Achizitie publica - Achizitie rechizite scolare
Detaliu pentru invitatia numarul 332428
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332428/25.07.2012
Denumire contract: Achizitie rechizite scolare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI GALATICod fiscal: 3126373, Adresa: Str. Portului, nr. 57 Bis, Galati, Galati, Telefon: 0236460170, 0236460694, Fax: 0236319396
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului, nr. 55 B, Galati, Galati, Romania, cod postal: 800211, telefon: +40 372362000, fax: +40 236319396, persoana de contact: I.S.J. Galati
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Portului, nr. 55 B, Galati, Galati, Romania, cod postal: 800211, telefon: +40 372362000, fax: +40 236319396, persoana de contact: I.S.J. Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie rechizite scolare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie pachete rechizite scolare: 4200 pachete cls.pregatitoare, 500 pachete cls I, 4400 pachete cls II-IV, 4300 pachete cls.V-VII si 700 pachete cls.VIII-a
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 435 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei 6000 lei. Valabilitate garantie de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original la sediul autoritatii contractante; - virament bancar in cont ISJ Galati: RO24TREZ3065005XXX000201 Trezoreria Galati sau - depunere numerar la casieria ISJ. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptul bancii emitente/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: ?In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiei Bucuresti, iar aceasta a respins contestatia ca nefondata, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante cont ISJ Galati: RO24TREZ3065005XXX000201 Trezoreria Galati suma de 3044, 35 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?. IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare in conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004 In acest caz ofertantul va depune Formularul 3B - Declaratie privind incadrarea in categoria IMM. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile conform prevederilor art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si vor fi respinse.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere in contul ISJ Galati. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006? - Formular 12B, - certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioare lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioara lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 12B si certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - Formularul 12C, Persoanele cu functie de decizie din cadrul ISJ Galati, in ceea ce priveste orgnizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Laura Marin- inspectolar scolar general;Diana Bulai-inspector scolar general adjunct;Gheorghe Dumitru ? contabil sef;Costica Costoi ? jurist;Sava Janeta-expert achizitii; In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati si/sau sustinatori, fiecare dintre acestia va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 12C.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 12D- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12E Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului, ce include activitati ce fac obiectul contractului.De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului.Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, prezentat sub una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabile la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala ?i obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minm 300.000 lei. Completarea formularului 2"Fisa de informatii generale", Bilanturile contabile sau extrasele de bilant, vizate si inregistrate de organele competente ( original, copie legalizata sau i copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Precizari: In cazul a infiintarii operatorului economic sau inceperii activitatii comerciale la o data mai recenta de 3 ani, Autoritatea Contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Operatorii economici IMM - beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerintacifra de afaceri, conf. Legii 346/2004. Se va prezenta declaratie pe propie raspundere ca este IMM. Valorile vor in lei folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimblei/euro: - 2009:4, 237;2010:4, 2099; - 2011:4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani Furnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, in valoare de minim 200.000 lei fara TVA. Nivelul valoric va fi indeplinit prin prezentarea cel putin a unuicontract sau a maxim trei contracte similare a caror valoare insumata sa fie de 200.000 lei. Prezentarea proceselor verbale de receptie aferente contractelor.Completare Formulare 2C si 2C1 ? principalele contracte de furnizare in ultimii 3 ani, Formular 2D- Experienta similara. Obiectul acestor contracte trebuie sa fi fost furnizare rechizite, in calitate de contractant unic, asociat sau subcontractant. In cazul asocierii, se va prezenta o copie a acordului de asociere din care sa reiasa partea executata din contract. Se vor atasapaginile cu numarul si data contractului, parti semnatare, obiect, pret, semnaturi, recomandare privind respectarea contractului emis de beneficiar si PV de receptie.Curs mediu anual lei/euro: - 2009:4, 2373 - 2010:4, 2099; - 2011:4, 2379., Se vor prezenta mostre pentru fiecare tip de pachet de rechizite, respectv: clasa pregatitoare, clasa I, clasa II-IV, clasa V-VII si clasa a VIII-a Ofertele neinsotite de mostre vor fi descalificate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 15:47