Achizitie publica - Achizitie rechizite scolare
Detaliu pentru invitatia numarul 351427
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351427/30.07.2013
Denumire contract: Achizitie rechizite scolare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI GALATICod fiscal: 3126373, Adresa: Str. Portului, nr. 57 Bis, Galati, Galati, Telefon: 0236460170, 0236460694, Fax: 0236319396
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului, nr. 55 B, Galati, Galati, Romania, cod postal: 800211, telefon: +40 372362000, fax: +40 236319396, persoana de contact: ISJ Galati
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ISJ Galati, Str. Portului, nr. 55 B cod postal: 800211, telefon: +40 372362000, fax: +40 236319396
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie rechizite scolare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie rechizite scolare 16150 pachete, din care: 1800 pachete cls I, 7000 pachete cls II-IV, 5600 pachete cls V-VII si 1750 pachete cls a VIII-a
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 355, 241 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei 6000 lei. Valabilitate garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original la sediul autoritatii contractante; - virament bancar in cont ISJ Galati: RO24TREZ3065005XXX000201 Trezoreria Galati sau - depunere numerar la casieria ISJ. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.278 alin.(1) din HG nr.925/2006Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptul bancii emitente/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr.925/2006, si anume: ?In situatia in care operatorul economic depune contestatie la CNSC Bucuresti, iar aceasta a respins contestatia ca nefondata, sau in cazul in care operatorul economic renunta la contestatie conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa platim suma suma de 3552, 41 lei la prima cerere scrisa pe baza declaratiei autoritatii contractatnte cu privire la culpa persoanei garantate sau dupa constatarea culpei persoanei garantate. IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare in conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004 In acest caz ofertantul va depune Formularul 3B - Declaratie privind incadrarea in categoria IMM. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile conform prevederilor art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si vor fi respinse.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere in contul ISJ Galati. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006? - Formular 12B, - certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioare lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioara lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 12B si certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - Formularul 12C, Persoanele cu functie de decizie din cadrul ISJ Galati, in ceea ce priveste orgnizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Laura Marin- inspectolar scolar general;Diamanta Luminita Bulai-inspector scolar general adjunct;Chita Moisii ? contabil sef; In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati si/sau sustinatori, fiecare dintre acestia va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 12C.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 12D- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12E Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului, ce include activitati ce fac obiectul contractului.De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului.Informatiile cuprinse in Certficatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta sub una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala ?i obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Se va Completa formularul 2B "Fisa de informatii generale"Informatii privind situatia economico-financiara Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minm 300.000 lei. Se vor prezenta Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente ( original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Precizari: In cazul a infiintarii operatorului economic sau inceperii activitatii comerciale la o data mai recenta de 3 ani, Autoritatea Contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Operatorii economici IMM - beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta cifra de afaceri, conf. Legii 346/2004. Se va prezenta declaratie pe propie raspundere ca este IMM. Valorile vor in lei folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb lei/euro: - 2010:4, 2099;2011:4, 2379; - 2012:4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani Furnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, in valoare de minim 200.000 lei fara TVA. Nivelul valoric va fi indeplinit prin prezentarea cel putin a unui contract sau a maxim trei contracte similare a caror valoare insumata sa fie de 200.000 lei. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.Completare Formulare 2C si 2C1 ? principalele contracte de furnizare in ultimii 3 ani, Formular 2D- Experienta similara. Obiectul acestor contracte trebuie sa fi fost furnizare produse similare, in calitate de contractant unic, asociat sau subcontractant. In cazul asocierii, se va prezenta o copie a acordului de asociere din care sa reiasa partea executata din contract. Curs mediu anual lei/euro: - 2010:4, 2099; - 2011:4, 2379.-2012:4, 4560 Se vor prezenta mostre pentru fiecare tip de pachet de rechizite, respectv: clasa I, clasa II-IV, clasa V-VII si clasa a VIII-a, avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini.Mostrele prezentate de ofertantul castigator se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului. Ofertele neinsotite de mostre vor fi descalificate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 14:22