Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie rechizite scolare pentru anul scolar 2012-2013, cf. OMECTS 4385/07.06.2012


Detaliu pentru invitatia numarul 335726
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CONSTANTA
Numar invitatie: 335726/19.09.2012
Denumire contract: Achizitie rechizite scolare pentru anul scolar 2012-2013, cf. OMECTS 4385/07.06.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CONSTANTACod fiscal: 4618145, Adresa: str.Mihai Eminescu nr.11 Constanta, Constanta, Telefon: 0241/550581, 0241/618977, 0241/611913, Fax: 0241/618880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Mihai Eminescu nr.11 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900664, telefon: +40 241618977/+40 241611913, fax: +40 241618880, persoana de contact: I.S.J. Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Mihai Eminescu nr.11 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900664
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie rechizite scolare pentru anul scolar 2012-2013, cf. OMECTS 4385/07.06.2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inspectoratul Scolar Judetean Constanta achizitioneaza 14.200 pachete cu rechizite scolare, conform Caietului de sarcini, pentru elevii beneficiari ai acestui program, an scolar 2012-2013, cf. OMECTS 4385/07.06.2012.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul nr. 13 b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul RO60TREZ2315003XXX000326, deschis la Trezoreria Constanta, C.I.F.4618145, pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri : - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate; - oferta fiind castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei sau nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; - in cazul unei contestatii depuse la CNSC si respinse de catre acesta, se vor retine sumele prevazute in art. 2781 alin. 1din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA, conform prevederilor Art.90, alin.1, din H.G. 925/2006 si este irevocabila. Constituirea acesteia se va face, conform prevederilor Art.90, alin.1, din H.G. 925/2006, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92, alin.1 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu modelul din capitolul FORMULARE ? original.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006., completata in conformitate cu modelul din capitolul FORMULARE ? original.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c)1, d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Se vor prezenta: - certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens - in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are obligatii restante neachitate la bugetul statului, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. "Certificatul de participare cu oferta independenta", conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010."Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prezentat in capitolul Formulare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta declaratie trebuie completat de fiecare membru al grupului.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. Art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta declaratie trebuie completat de fiecare membru al grupului. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt: Prof.Dr.Raducu Popescu ? Inspector Scolar GeneralProf. Oprea Adriana Cristina - Inspector Scolar General AdjunctProf. Vrana Mircea - Inspector Scolar General AdjunctEc. Tudorica Aurel ? Contabil Sefsi membrii comisiei de evaluare: Oprea Adriana Cristina, Miu Petrica, Ragusila Monica, Stan Corina, Mihailescu Nicoleta.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -din capitolul de Formulare ? original, completat de catre contractant si de toti subcontractantii.6.Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta ?Declaratia privind subcontractantii? ?din capitolul de Formulare ? original, completat de catre contractant si de toti subcontractantii.Se va prezenta o descriere a modului in care contractantul principal va monitoriza si conduce subcontractanti pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate. Certificat constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca obiectul sau de activitate, rezultat din Certificatul constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului are corespondent in codul CAEN asociat obiectului contractului.Persoane juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia econ.-financiara: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani incheiati, sa fie de min. 600.000 lei. Formularul nr. 6 (INFORMATII GENERALE) completat. Se prezinta copii dupa sit. fin. anuale (bilant contabil) pe anii 2009, 2010 si 2011, inregistrate la admin financiara si/sau alte documente emise de autorit. legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind media cifrei de afaceri. Persoanele juridice straine vor prezenta bilant contabil pe anii 2009, 2010 si 2011 sau doc. echivalente, in copie insotita de traducere certificata in lb. romana, emise de autorit. competente. In caz de asoc. cerinta se indepl. in mod cumulativ.Pentru op. ec. care fac dovada ca sunt IMM , acest indicator se reduce la jumatate, conf. L 346/2004.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta al BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi indepl. in ultimii trei ani cel putin un contract similar, a carui valoare sa fie egala cu minim 300.000 lei fara T.V.A.-Formularul nr.7 DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVARI IN ULTIMII 3 ANI. Se vor prez. copii dupa proc.-verbale de receptie din care sa rezulte val. contr.In caz de asoc. cerinta se indepl. prin cumularea resurselor tuturor asoc., Informatii privind asiciatii(daca este cazul)Se vor prezenta: Formularul nr. 11-DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE ASOCIATI SI SPECIALIZAREA ACESTORA, completat. - Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)- op. ec. are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontract. propusi.Se va prezenta: Formularul nr. 10 - DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA, completat., Se va prezenta cate o mostra pentru fiecare produs din componenta pachetelor, conform cerintelor Caietului de sarcini, pana la data limita pentru depunerea ofertelor. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 din domeniul comercializarii produselor care fac obiectul contractului-copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? dupa certificat sau dupa documentul echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE (copie legalizata)Nu se accepta certificat in curs de atestare, decat dacaofertantul dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca acesta ca primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se va descarca de pe SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer