Achizitie publica - Achizitie rechizite scolare pentru clasele pregatitoare,I,II-IV, V-VIII si VIII pentru anul scolar 2012- 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 333371
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333371/08.08.2012
Denumire contract: Achizitie rechizite scolare pentru clasele pregatitoare, I, II-IV, V-VIII si VIII pentru anul scolar 2012- 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI NEAMTCod fiscal: 2613567, Adresa: PIATRA NEAMT, STR. LT DRAGHIESCU , NR.4 A, Piatra-Neamt, Telefon: 0233-214860, Fax: 0233-215807
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATRA NEAMT, STR. LT DRAGHIESCU , NR.4 A, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610215, telefon: +40 233214860, fax: +40 233215807, persoana de contact: EUGENIA CONDURAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATRA NEAMT, STR. LT DRAGHIESCU , NR.4 A, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610215, telefon: +40 233214860, fax: +40 233215807, persoana de contact: EUGENIA CONDURAT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie rechizite scolare pentru clasele pregatitoare, I, II-IV, V-VIII si VIII pentru anul scolar 2012- 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea derechizite scolare pentru clasele pregatitoare, I, II-IV, V-VIII si VIII pentru anul scolar 2012- 2013, conform caietului de sarcini, ambalate in 5 tipuri de cpachete, conform ordinului MECTS 4385/ 07. 06. 2012
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau copie, garantia de participare se va retine ofertantului in cazul in care: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;contestatia depusa de ofertant a fost respinsa de CNSC ca fiind nefondata, conf. Art.278 indice 1 din OUG 34/2006 ? actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/ 2006- actualizata, agreata de ambele parti. In cazul in care se va opta pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar retinerile se vor efectua in conformitate cu prevederile art. 90 alin(3) din HG 925/ 2006 ? actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original3. Certificat de atestare fiscala privind achitareaobligatiilor exigibile catre bugetul de statsi catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4. Certificat privind platataxelor si impozitelor locale ? eliberat de Primaria locala-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent- Formular n din Sectiunea Formulare ? in original6. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69 indice1 din OUG 34/ 2006 si articolele 90 si 93 din Legea nr. 161/ 2003, completata in conformitate cu Formularul J din Sectiunea FormularePersoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: a) Prof. Viorel Stan- inspector scolar generalb) Ec. Eugenia Condurat- contabil sefc) Sing. Angelica Pascu- birou tehnic- investitii- responsabil achizitiid) Cons. juridic Elena Bicajanu- serviciul juridicNota 1: Pentru a fi valabile, din certificatele constatatoare trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaNota 2: Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatuluiprivind platataxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirm indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Nota 3: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinseNota 4: persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctual 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine al ofertantuluiNota 5: In cazul in care ofertantul a depus copii cu mentiunea?conform cu originalul? ale documentelor de la pct. 3 si 4 din prezenta sectiune, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decizie referitoare la atribuirea contractului, originalele sau copii legalizate ale acestor documente. Neprezentarea acestora, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit. b) din HG 925/ 2006) Certificat constatator, in original sau copie legalizata saucopie cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis , cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informatii cu privire la domeniul de activitate al ofertantului, corespunzator obiectului procedurii;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, in cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, sa solicite, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizataPersoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus , emis de autoritatea competent din statul de origine al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil la data de 31. 12. 2011, vizat si inregistrat de organele competente.2.Declaratie privind cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 950000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prin documentele prezentate operatorii economici trebuie sa demonstreze ca detin o experienta similara in livrari de produse similare de minimum 500000 lei (exclusiv TVA), aferente a maxim 3 relatii contractuale, in ultimii 3 ani.2. Lista personalului tehnic de specialitate responsabil pentru executarea contractului. Prin cele prezentate, ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii unei echipe responsabile pentru executarea contractului.3. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic si isi propune sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.4. Certificate sau alte documente care probeaza conformitatea produselor5. Mostre cu produsele ofertate Ofertantul va avea implementat sistemul de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 14:26