Achizitie publica - ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU CLASELE PREGATITOARE,I,II-IV,V-VII SI VIII PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014
Detaliu pentru invitatia numarul 349945
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349945/04.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU CLASELE PREGATITOARE, I, II-IV, V-VII SI VIII PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI NEAMTCod fiscal: 2613567, Adresa: PIATRA NEAMT, STR. LT DRAGHIESCU , NR.4 A, Piatra-Neamt, Telefon: 0233-214860, Fax: 0233-215807
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATRA NEAMT, STR. LT DRAGHIESCU , NR.4 A, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610215, telefon: +40 233214860, fax: +40 233215807, persoana de contact: EUGENIA CONDURAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATRA NEAMT, STR. LT DRAGHIESCU , NR.4 A, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610215, telefon: +40 233214860, fax: +40 233215807
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU CLASELE PREGATITOARE, I, II-IV, V-VII SI VIII PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea derechizite scolare pentru clasele pregatitoare, I, II-IV, V-VIII si VIII pentru anul scolar 2013- 2014, conform caietului de sarcini, ambalate in 5 tipuri de pachete, conform ordinului MECTS 4385/ 07. 06. 2012
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 470, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare se va constitui in lei sau echivalentulin Euro si va fi in cuantum de 9000 lei. Echivalenta leu/ euro se va face la cursul valutar publicat de BNR pentrudata de 17 iunie 2013. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare, trebuie sa fie prezentata in original autoritatii contractante pana cel mai tarziu la data si orastabilitepentru deschiderea ofertelor.Nota: Garantia de participare se va retine ofertantului in cazul in care: 1) contestatia depusa de ofertant a fost respinsa de CNSC ca fiind nefondata, conf. Art.278 indice 1 din OUG 34/2006 ? actualizata;2)contestatorul renunta la contestatieca urmare a hotararii proprii;3) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 4) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; 5) fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/ 2006- actualizata, agreata de ambele parti. In cazul in care se va opta pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar retinerile se vor efectua in conformitate cu prevederile art. 90 alin(3) din HG 925/ 2006 ? actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in originalCertificat de atestare fiscala privind achitareaobligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCertificat privind platataxelor si impozitelor locale ? eliberat de Primaria locala-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certificat de participare la licitatie cu oferta independent- Formular n din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69 indice1 din OUG 34/ 2006 si articolele 90 si 93 din Legea nr. 161/ 2003, completata in conformitate cu Formularul J din Sectiunea FormularePersoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Prof. Viorel Stan- inspector scolar generalEc. Eugenia Condurat- contabil sefSing. Angelica Pascu- birou tehnic- investitii- responsabil achizitiiCons. juridic Elena Bicajanu- serviciul juridicPentru a fi valabile, din certificatele constatatoare trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaOfertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatuluiprivind platataxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirm indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuireOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinsepersoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctual 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine al ofertantuluiOperatorii economici vorprezenta certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, pentru demonstrarea indeplinirii unor criterii de calificare si selectie formulate in conformitate cu prevederile art. 176 din OUG 34/ 2006 actualizata;de asemenea acestiaau dreptulde a prezenta, in scopul demonstrarii indeplinirii anumitor cerinte, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte (art.177 alin.b) din OUG 34/ 2006 actualizata). Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate (art.177 alin.b) din OUG 34/ 2006 actualizata Certificat constatator, in original sau copie legalizata saucopie cu mentiunea ?conform cu originalul?, emisde Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informatii cu privire la domeniul de activitate al ofertantului, corespunzator obiectului procedurii;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, in cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, sa solicite, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizataPersoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus , emis de autoritatea competent din statul de origine al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: .Bilantul contabil la data de 31. 12. 2012, vizat si inregistrat de organele competente.Declaratie privind cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 850000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .1. Ofertantii trebuie sa prezinte o lista aprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Din lista sa rezulte ca au fost livrate produse similare cu cele ale prezentei proceduri derulate prin cel putin un contract maxim trei contracte a caror valoare cumulata sa fie de minimum 400000 lei (exclusiv TVA).Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiiInformatii referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare4. Mostre cu produsele ofertate Ofertantul va avea implementat sistemul de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 16:24