Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR


Detaliu pentru invitatia numarul 332083
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI CALARASI
Numar invitatie: 332083/20.07.2012
Denumire contract: Achizitie RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI CALARASICod fiscal: 3796985, Adresa: Str.Sloboziei, nr.28, Calarasi, Telefon: 0242332321, Fax: 0242315949
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITARLot 1 (clasa pregatitoare) = 1740 pachete, Lot 2 (cl.I) = 2130 pachete, Lot 3 (cls.II-IV) = 6170 pachete, Lot 4 (cls.V-VII) = 5980 pachete, Lot 5 (cl.VIII) = 1820 pacheteValoarea estimata fara TVA: Lot 1 = 34.974 lei; Lot 2 = 42.813 lei; Lot 3 = 124.017 lei; Lot 4 = 144.118 lei; Lot 5 = 43.862 lei. Toate loturile = 389.784 lei
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 389, 784 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Prezentarea documentului privind constituirea garantiei de participare se va face in format electronic pe SEAPValoarea garantiei de participare : Lot 1 = 600 lei, Lot 2 = 800 lei, Lot 3 = 2.400 lei, Lot 4 = 2.800 lei, Lot 5 = 800 lei. Toate loturile = 7.400 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia pentru participare se exprima in RON si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza modelul indicat in capitolul de Formulare (Formularul 9);b) ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante RO80TREZ2015005XXX000174, deschis la Trezoreria municipiului Calarasi, Cod fiscal 3796985c) scrisoare de garantie emisa de catre o societate de asigurare, in favoarea autoritatii contractanteLipsa garantiei de participare la deschiderea documentatiei va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art 86(6) din HG 925/2006.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare1% din valoarea estimata a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea- Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere - formular 2, 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - formular 3, 3.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta-formular 4, 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691-Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691- formular 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Constantin Tudor, inspector scolar general- Petre Gherghina, contabil sef- Valentina Bejinariu, compartimentul ethnic- Marcel Teolorga, sef depozit5.Plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente ? perioada de valabilitate acertificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente, specificata in cuprinsul certificatelor) astfel: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat si de stat eliberat de organele competente ale MinisteruluiFinantelor Publice, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre organismele competente ale administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restanteOperatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleOperatorii economici pot depune documentele, conform art.5 din Ordinul 509/2011 ANRMAP, in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" 1.Persoane juridice / fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul inoriginal/copie legalizata, 2.Persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Informatii privind cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Cerinta minima: ?Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului sa fie de cel putin: Lot 1 = 50.000 lei, Lot 2 = 60.000 lei, Lot 3 = 170.000 lei, Lot 4 = 200.000 lei, Lot 5 = 60.000 leiConvertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 1 ? = 4, 2373 leiAnul 2010 1 ? = 4, 2099 leiAnul 2011 1 ? = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Lista principale livrari in ultimii 3 aniCerinta minima: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorul economic va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de cel putin: Lot 1 = 30.000 lei, Lot 2 = 40.000 lei, Lot 3 = 110.000 lei, Lot 4 = 130.000 lei, Lot 5 = 40.000 lei Daca participa la mai multe loturi, valorile se cumuleazaConvertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 1 ? = 4, 2373 leiAnul 2010 1 ? = 4, 2099 leiAnul 2011 1 ? = 4, 2379 lei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata acestei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer