Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR DE STAT-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 352978
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI IALOMITA
Numar invitatie: 352978/23.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR DE STAT-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI IALOMITACod fiscal: 4365182, Adresa: str. Lacului, nr. 19, Slobozia, Telefon: +40 243236382, Fax: +40 243236383
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lacului, nr. 19, Slobozia, Romania, cod postal: 920024, telefon: +40 243231825, fax: +40 243231825, persoana de contact: Camelia Maurer
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lacului, nr. 19, Slobozia, Romania, cod postal: 920024, etaj.4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR DE STAT-2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie RECHIZITE SCOLARE pentru elevii din invatamantul preuniversitar, in numar TOTAL de 8085 pachete, astfel: clasa pregatitoare-913 pachete, clasa I- 1023 pachete, clasele II-IV- 2605 pachete, clasele V-VII-2682 pachete, clasa a VIII a-862 pachete. Valoarea estimata fara TVA: pachete clasa pregatitoare-18406, 08 lei, clasa I- 20623, 68 lei, clasele II-IV- 52516, 80 lei, clasele V-VII- 64877, 58 lei, clasa a VIII a- 20851, 78 lei. Valoarea totala estimata, fara TVA- 177275, 92lei.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 275.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.540 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si pentru o perioada de valabilitate de 60 de zile de la data deschiderii ofertelor, stabilite de autoritatea contractanta, va conduce la eliminarea ofertantului.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in RON si poate fi constituita in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; Se va utiliza modelul indicat incapitolul de Formulare ? Sectiunea III (FORMULAR NR. 2); scrisoarea de garantie bancara de participare se va prezenta in original;saub) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original .sauc)ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ;saud)in numerar, la casieria autoritatii contractanteCont autoritate contractanta: RO33TREZ3915005XXX000104, deschis la Trezoreria mun. Slobozia.Codfiscal autoritate contractanta :4365182 .Daca ofertantul este I.M.M., indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de I.M.M. prevazute prin actele normative mentionate.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica este de 5% din valoarea contractului fara TVA.?Constituirea acesteia se poate face astfel: (1)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa lacontract.sau(2)Autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca ofertantul este I.M.M., indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernuluinr.27/2006, acesta poate depune garantia de buna executie in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasariidocumentelor doveditoare privind statutul de I.M.M. prevazute prin actele normative mentionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -1.Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formularul 3, -2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 :1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formularul 4, -3. Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in lunaanterioara depunerii ofertelor, -4. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens.-5.Certificat de participare cu oferta independenta, formularul 13, Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, -6.Conflictul de interese-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (Evitarea conflictului de interese ??Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formularul 7, -7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul 5, Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Otilia ? Inspector Scolar General ? Reprezentant legalSerban Stanca ? Contabil SefCopelea Gabriela-cons. juridicMarin Ion-inspector de specialitateMaurer Camelia-expert ITopala Vasilica-expert IANOTA: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". -1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original sau copie conforma cu originalul.Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.-2.Persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat -original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiune "conform cu riginalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, la data de 31.12.2012, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (in copie lizibila conforma cu originalul) .2. Prezentarea cifrei de afaceri globala care vizeaza ultimii 3 (trei) ani ?2010, 2011 si 2012 - Fisa de informatii generale completat in conformitate cu FORMULAR NR. 11 din sectiunea de Formulare ? in original sau copii lizibile ?conform cu originalul?. .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -1.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu FORMULAR NR. 6 din sectiunea de Formulare ? in original/copii lizibile conform cu 0riginalul".Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii. Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer