Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR


Detaliu pentru invitatia numarul 350429
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN VRANCEA
Numar invitatie: 350429/15.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN VRANCEACod fiscal: 4297738, Adresa: strada DORNEI, nr. 5, Focsani, Telefon: 0237 / 214141, Fax: 0237 / 214499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Rechizite scolare pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar-judetul Vrancea
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 292, 137.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei 5.500 lei. Valabilitate garantie de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-virament bancar in cont ISJ Vrancea: RO89TREZ6915005XXX000090 Trezoreria Focsani, care poate fi confirmat la momentul deschiderii ofertelorIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare in conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Formularul 12E - Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta valuta, echivalenta se va face la cursul de schimb comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.La procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata, pana la data limita de depunere a ofertelor)si va fi prezentata, in original, la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita de depunere a ofertelorOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile conform prevederilor art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si vor fi respinse.In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuatumul garantiei de participare suma calculata conform art 278 indice 1, alin.1, lit.a din OUG 34/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau depunere in contul ISJ Vrancea.IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire-Completare formular Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A;
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Completare formular "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006? - Formular 12BPrezentare: - certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioare lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioara lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 12B si certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (evitarea conflictului de interese)Modalitatea de indeplinire : Completare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - Formularul 12CPersoanele cu functie de decizie din cadrul ISJ Vrancea, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Zaharia Vasilica- inspectolar scolar general;
- Ilie Georgeta ? contabil sef;
- Danisor Ionut - responsabil achizitiiIn cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati si/sau sustinatori, fiecare dintre acestia va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 12C.- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indepinire: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 12D- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Declararea calitatii de participant la proceduraModalitatea de indeplinire : Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12F -Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Capacitatea legala de a furniza produsele care fac obiectul contractuluiModalitatea de indeplinire: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, prezentat sub una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabile la data limita dedepunere a ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati(2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minm 580.000 lei.Curs de referinta conversie lei/euro necesar exprimarii cuantumului cifrei de afaceri globale: - 2010:4, 2099;
- 2011:4, 2379;
- 2012:4, 4560.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita ca cerinta minima de calificare demonstrarea furnizarii de produse similare in ultimii 3 ani, in baza a cel mult 4 contracte in valoare/valori cumulate de minim 290.000 lei fara TVA.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Curs de referinta lei/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei referitor la pragul minim impus pentru demonstrarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara: - 2010:4, 2099;
- 2011:4, 2379;
- 2012:4, 4560., Mostre produse Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer