Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie rechizite si articole de papetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 280334
Autoritate contractanta
Casa Judeteana de Pensii BRASOV
Cod de identificare fiscala: 13592877
Adresa: Str.13 Decembrie nr.43A, Brasov
Telefon: 0268-418055, 0268-478779
Fax: 0268-472216
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie rechizite si articole de papetarie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie, mandate postale, carti postale, plicuri, articole de birou si articole scolare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.02.2011 17:00
Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, 13 Decembrie, nr.43A
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, 13 Decembrie, nr.43A
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Autoritate Publica Teritoriala)
Valoare estimata: 97, 380 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006 3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul asig. sociale de stat, 4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, 5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, 6.Bilantul contabil la 30.06.2010, Ciframediedeafaceri peultimiitreiani egalasaumaimaredecat 23.912 lei 7.Lista princip livrari de produse similare in valoare egala sau mai mare decat 11 956 lei Garantia de participare 1947 lei
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer