Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie rechizite si papetarie de birou necesare functionarii Primariei Municipiului Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 323272
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 323272/02.04.2012
Denumire contract: Achizitie rechizite si papetarie de birou necesare functionarii Primariei Municipiului Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii nr.1, Sala Ghiseelor, parter, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, persoana de contact: Viorela Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Oradea -P-ta Unirii nr.1, sala Mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie rechizite si papetarie de birou necesare functionarii Primariei Municipiului Oradea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele vor fi livrate la sediul Primariei municipiului Oradea in 3 transe principale conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.200 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participareSe constituie prin: a)-virament in contul RO02TREZ0765006XXX000160, deschis la Trezoreria municipiului Oradea. In cazul in care garantiade participare nu a intrat in contul autoritatii contractante, sau ofertantul nu prezinta confirmarea bancii pe Ordinul dePlata pana la data deschiderii ofertelor , ofertantul va fi respins, iar garantia de participare se considera a fi neconstituita;b)-scrisoare de garantie bancara (original) in favoarea autoritatii contractante conform Formular anexat, eliberata de regulade o banca din Romania , sau dupa caz de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea degarantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata siautorizata in limba romana.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurarid) depunerea sumei in numerar la casieriaautoritatii contractanteInstrumentul de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari se va prezenta in original , in cuantumul si pentruperioada de valabilitate a ofertei de 90 de zileNota: -Documentul care atesta constituirea garantiei de participareva fi anexat la plicul cu oferta.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avandperioada devalabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din pretul contractuluiModul de constituire a garantie de buna executie se poate face prin una din variantele de mai jos: -a)Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , -b)Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea autoritatii contractante, conform formular.-c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurariRestituirea garantiei de participare se va face conform art. 92 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-CERTIFICAT de participare la proceduracu oferta independenta;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.Mentiune: Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilie Bolojan-primar; Florica Chereches-viceprimar; Rozalia Biro-viceprimar;Mircea Oaie; Florin Popescu; Adina Marge; Iuliana Kocsis; Catalina Kuibus; Geanina Iacob; Manuela Maghiar; Antoniu Dan -consilieri-Certificate fiscale care sa evidentiezesituatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelorla bugetul general consolidat ;
-Certificate fiscale care sa evidentiezesituatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetul local.OBS.Certificatele vor fi prezentatein oricare dintre formele-in original ;
-copielegalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?OBS: Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care a fost eliberat cu cel mult o luna inainte de data deschiderii ofertelor si caresa prevada ca: obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani;
-Recomandari de la beneficiar minim una-La deschiderea ofertelor ofertantii vor prezenta cate o mostra din produsele mentionate in caietul de sarcini la pozitiile 5, 27, 37, 62, 76, 78, 81, 82, 83, si 87
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer