Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie recipienti colectare deseuri: LOTUL1 europubele 240 litri -1000 buc, LOTUL 2 europubele 120 litri -1000buc, LOTUL 3 eurocontainere 1100 litri -200 buc


Detaliu pentru invitatia numarul 329486
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C. SALUBRITATE CRAIOVA
Numar invitatie: 329486/14.06.2012
Denumire contract: Achizitie recipienti colectare deseuri: LOTUL1 europubele 240 litri -1000 buc, LOTUL 2 europubele 120 litri -1000buc, LOTUL 3 eurocontainere 1100 litri -200 buc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. SALUBRITATE CRAIOVACod fiscal: RO27969145, Adresa: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Telefon: 0251414660, Fax: 0251417967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 0251414660, fax: +40 0251417967, persoana de contact: MIHAELA LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii din Craiova, str. Brestei, nr 129A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Salubrizarea localitatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie recipienti colectare deseuri: LOTUL1 europubele 240 litri -1000 buc, LOTUL 2 europubele 120 litri -1000buc, LOTUL 3 eurocontainere 1100 litri -200 buc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitia de recipienti pentru colectare deseuri, pe loturi, in functie de tipul si capacitatea de colectare a acestora si anume: LOTUL1 europubele 240 litri -1000 buc, LOTUL 2 europubele 120 litri -1000buc, LOTUL 3 eurocontainere 1100 litri -200 buc
II.1.6) CPV: 34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare de 2000 lei pentru LOTUL 1, 1400 lei pentru LOTUL 2 si 4000 lei pentru LOTUL 3, garantii valabile 60 zilede la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Contul bancar pentru depunerea garantiei de participare: RO98RNCB0134024343310039. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut din garantia de participare, conform art.278^1/OUG 34/2006 , este de 1% din valoarea garanteie de participare pentru oricare din loturile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Se completeaza formularul: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 a operatorului economic formular 1 din SECTIUNEA FORMULARE.2) Se completeaza formularul: declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit d) din OUG34/2006 a operatorului economic formular 2 din SECTIUNEA FORMULARE.3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4 din SECTIUNEA FORMULARE.4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5 din SECTIUNEA FORMULARE.5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadraea in prevederile art. 69? , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.Persoanele din cadrul autoritatii contractante si care au legatura directa cu derularea contractului de furnizare: Flavius Adrian SIROP ?administrator, Sorin-Silviu Ciobanu ?director executiv, Ana-Maria Stancu ?director economic, Lupu Mihaela -comp achizitii, Daladimos Raluca - comp. juridic, Veliscu Adrian-sectia transport6) Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat atestare fiscala) si 7) la bugetul local (certificat fiscal privind impozitele si taxele locale), certificate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 8) Dovada de inregistrare a societatii la Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa se vada ca au CAEN pentru activitatea specifica de fabricare/comercializare produse tip recipienti pentru colectare deseuri. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, i se va solicita sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completare FISA CU INFORMATII GENERALE in care se declara media cifrei de afaceri a ofertantului din ultimii 3 ani care trebuie sa fie cel putin egala cu: LOTUL 1 -210.000 lei, LOTUL 2 - 150.000lei, LOTUL 3 - 440.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE DIN ULTIMII 3 ANI.Recomandare de la cel putin un beneficiar de produse similare.Mostre, descrieri, fotografii ale recipientilor ofertati. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termen de livrare
20
Descriere: termen mai mic decit 15 zile cit e maxim acceptat
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer