Achizitie publica - Achizitie remorca transport cereale
Detaliu pentru invitatia numarul 345780
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345780/23.04.2013
Denumire contract: Achizitie remorca transport cereale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA SECUIENICod fiscal: RO2008426, Adresa: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 377, Secuieni, Telefon: +40 233745136, Fax: +40 233745137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie remorca transport cereale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia unei remorci pentru transportul produselor agricole
II.1.6) CPV: 16520000-6 - Remorci de descarcare pentru agricultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 321.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 lei , pentru IMM-uri 1000 lei . In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar acesta se va face in contul RO55TREZ4925005XXX004310 deschis la Trezoreria Roman.Pentru operatorii economici straini garantia se poate constitui si in euro sau alta valuta la un curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu cinci zile . In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original la sediul autoritatii contractante si va fi incarcata si in SEAP pana la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie de cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita declaratii pe propria raspundere semnate de reprezentantii legali si stampilate privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul nr.1) , art.181 (Formularul nr.2) , art.69 indice 1 (Formularul nr.3) , certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.4 ) , Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.5).Persoane cu functii de raspundere in cadrul autoritatii contractante : Trotus Elena-Director , Tanaru Ioan-Contabil Sef, Trotus Dumitru-sef serviciu marketing , Prisecaru Remus-Sef birou resurse umane , Roman Mihail-analist programator.Se solicita certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul statului scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Se solicita certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor. Copie conform cu originalul dupa Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa contina informatii reale privind obiectul de activitate al ofertantului , informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor .Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca operatorul economic are in obiectul de activitate furnizare de produse similare celor care fac obiectul prezentului contract de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul 7 completat , semnat si stampilat . Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de minim 100000 lei sau echivalent in lei calculat la cursul mediu leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte . Indeplinirea cerintei se demonstreaza prin prezentarea unui document justificativ la optiunea ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul nr.8 si anexa completate , semnate si stampilate.Ofertantii vor prezenta lista cu principalele furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor). Din lista trebuie sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare in valoare de cel putin 100.000 lei . In sustinerea cerintei de calificare, ofertantii vor completa Formularul 8 (si tabelul anexat acestuia) si vor prezenta cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de beneficiar, care sa ateste furnizarea unui utilaj similar cu valoarea de minim 100000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 07:44