Achizitie publica - Achizitie rezervor si container statie de tratare a apei potabile si cu titlu accesoriu, operatiuni/lucrari de instalare si punere in functiune a acestora.
Detaliu pentru invitatia numarul 339730
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339730/19.11.2012
Denumire contract: Achizitie rezervor si container statie de tratare a apei potabile si cu titlu accesoriu, operatiuni/lucrari de instalare si punere in functiune a acestora.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETROASA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PIETROASA BIHOR)Cod fiscal: 4641326, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR.253, JUDETUL BIHOR, Pietroasa, Telefon: 0259-325811, Fax: 0259-325817
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR.253, JUDETUL BIHOR, Pietroasa, Romania, cod postal: 417365, telefon: +40 259325817, fax: +40 259325800, persoana de contact: Scrofan Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI PIETROASA, STR. PRINCIPALA, NR.253, JUDETUL BIHOR.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie rezervor si container statie de tratare a apei potabile si cu titlu accesoriu, operatiuni/lucrari de instalare si punere in functiune a acestora.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie rezervor si container statie de tratare a apei potabile si cu titlu accesoriu, operatiuni/lucrari de instalare si punere in functiune a acestora, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini anexat.
II.1.6) CPV: 44613500-5 - Containere de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 6000 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO71TREZ0785006XXX001219 deschis la Trez. Beius, CIF AC: 4641326. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 3000 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1. In cazul prezentarii unui angajament ferm de sus?inere privind capacitatea economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. 2.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2. 3.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3. 4.Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69A1 din OUG 34/2006 - Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere sau cele care iau parte la prezenta procedura, din cadrul institutiei sunt: Primar - PILEA CORNEL, Viceprimar LAZA IONEL-ALIN, Secretar ?ICA ADRIANA, CONTABIL Boc Ana Maria, Membrii consiliului local Banciu Viorel, Criste Sorin-Viorel, Corb Gheorghe, Coste Aurel, Coste Viorel, Denu?a Cornel, Dreana -Boldica Ioan, Flutur Aurel Tanase, Jude Viorel Dan, Laza Ionel Alin, Nastor Ioan Gheorghe, O?vat Saveta, Tomu?iu Vasile, Alte persoane care semneaza, contrasemneaza sau care ar putea fi implicate in procesul de evaluare al ofertelor pentru prezenta procedura Scrofan Alina-Anca, Dan Rodica Zoia, Dolga Adriana Alina, Matei Cornelia. 5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. In cazul prezentarii unui angajament ferm de sus?inere privind capacitatea economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d). 6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 500.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor contracte/certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa fi furnizat catre unul sau maxim 2 clienti produse similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 300.000 lei. Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; pentru pret mai mare punctajul se acorda astfel : Pn = ( pret minim / pret n ) x punctajul maxim alocat.
Durata de livrare a produselor si a operatiunilor/lucrarilor de instalare si punere in functiune a acestora
20
Descriere: Pentru cea mai scurta durata (prezentata in zile), se acorda punctajul maxim; pentru o alta durata, punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima / durata(n)) x punctajul maxim alocat. Limite: Oferta care prezinta o durata de peste 120 de zile va fi declarata neconforma, iar oferta care prezinta o durata mai mica decat 20 de zile nu va fi punctata suplimentar.
Termen de garantie acordat produselor
10
Descriere: Pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim; pentru o perioada de grantie mai mica punctajul se acorda astfel: Pn = ( perioada n/ perioada cea mai mare ) x punctajul maxim alocat. Limite: termenul de garantie acordat produselor va fi de maxim 5 ani (Ofertele care prevad un termen mai mare de 5 ani nu vor fi punctate suplimentar) si de minim 1 an (Ofertele care prevad un termen mai mic de 1 an vor fi considerate neconforme).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 11:26