Achizitie publica - Achizitie RK sectia ATI, RK Bloc Operator Chirurgie
Detaliu pentru invitatia numarul 307974
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Cod de identificare fiscala: 4384117
Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov
Telefon: 0268/327998
Fax: 0268/327998
Denumire invitatie: Achizitie RK sectia ATI, RK Bloc Operator Chirurgie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lotul 1 - Reparatie capitala sectia ATI - proiectare si executie Lotul 2 - Reparatie capitala bloc operator chirurgie - proiectare si executie din cadrul stationarului central al Spitalului Clinic de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr. 25-27
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.08.2011 10:19
Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, STE. CALEA BUCURESTI NR. 25-27, BRASOV
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, STR. CALEA BUCURESTI NR. 25-27 BRASOV
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Spital)
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 1, 314, 080 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl priv sit personala a op ec; CERT DE PARTIC LA LIC CU OF INDEP; Certif de atestare fiscala eliberat de ANAF; Certif de atestare fiscala priv impozitele si taxele locale, Certif const;Certif de inreg fiscala elib de ORC;Inform gen cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 anil Bil contabil pe anii 2009-2010; Decl priv utilajele, instalatiile, echipam tehnice de care dispune op ec pt indeplinirea contr de lucrari; Decl priv efectivul mediu anual al personalului angajat si ale cadrelor de conducere; Inf ref la pers de conducere; Decl priv lista princ lucrari executate in ultimii 5 ani;ISO 9001-2008 sau echiv;ISO 14001-2004 sau echiv;OHSAS 18001-2004 sau echiv. DECL SUBCONTRACTANTI
www.e-licitatie.ro (din SEAP)Cuantumul garantiei de participare solicitat 26275.00 (lot1= 9665.00 lei, Lot 2=16610.00 lei)
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie a lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru "termen de executie a lucrarii" se acorda astfel: a) pentru termenul de executie a lucrarii cel mai mic dintre termenele de executie ale ofertelor se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru termenul de executie mai mare decat cel prevazut la litera 2 a), punctajul se acorda astfel: Pn=termen de executie minim/termen de executie n x punctajul maxim alocat
termen de executie proiect
20
Descriere: Punctajul pentru "termen de executie proiect" se acorda astfel c)pentru termenul de executie proiect cel mai mic dintre termenele de executie ale ofertelor se acorda punctajul maxim alocat; d) pentru termenul de executie mai mare decat cel prevazut la litera 3 a, punctajul se acorda astfel Pn=termen de executie minim/termen de executie n x punctajul maxim alocat.
Termen de garantie a lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru "garantia lucrarii" se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie a lucrarii cea mai mare dintre perioadele de garantie ale ofertelor se acorda punctajul maxim alocat; b) pentru o perioada de garantie mai mica decat cea prevazuta la litera 4 a) punctajul se acorda astfel: Pn= perioada de garantie n/perioada de garantie maxima x punctajul maxim alocat.