Achizitie publica - Achizitie salopete
Detaliu pentru invitatia numarul 330936
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330936/03.07.2012
Denumire contract: Achizitie salopete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021/319.24.28, Fax: 021/3.19.24.28
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Avram Iancu, nr.17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264594728, fax: +40 264594728, persoana de contact: STFC Cluj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Avram Iancu, nr.17, etaj 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264594728, fax: +40 264594728, persoana de contact: SIMONA BELC.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie salopete
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie salopete-799 bucati
II.1.6) CPV: 18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 945 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare (gp) in cuantumul de 450 lei valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Gp se exprima in lei si va fi constituita prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- OP in contul RO66 BPOS 1340 7993 968RON03 deschis la Banc Post , Agentia Avram Iancu, cu conditia confirmarii de banca pana la data deschiderii ofertelor;Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie;
-scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-original;Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.Dovada constituirii gp trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, conform art. 86, alin.(6) din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gp in cuantum, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse, conform art.33, alin(3), lit.b)dinHG925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine gp, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;Restituirea gp se va face in baza cererii transmise in original, de catre ofertant la sediul autoritatii contractante (Formularl M din sect Formulare) in termen de 3 zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire mentionate in alineatele anterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului. Documentele vor fiprezentate in conformitate cuart. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.b) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a) ofertantul declarat castigator are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, darnu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire.- Situatia personala a ofertantului: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original , copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original , copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si sa respecte prevederile OG nr.92/2003, privind Codul de Procedura Fiscala, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน ( evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Director-Vasile Secara, Contabil Sef-Marta Albu, Sef Divizie Exploatare-Gabriel Protopopu, Sef Serviciu AAA-Doru Stupariu, Birou Juridic-Michaela Barbus, Compartiment Achizitii-Simona Belc, Serviciu Financiar-Lucia Sipos.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completata in conformitate cu Anexa : ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare ?in original . Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constatator , in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare , ori apartenenta profesionala , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ( documentul se va prezenta in copie , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).2.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: a.)Declaratie de examinare de TIP EC ( de conformitate cu standardele europene armonizate) pentru echipament de protectie fabricat in Romania sau cu Aviz valabil emis de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale prin Directia Autorizare Agenti Economici, Certificare Echipamente Tehnice de Protectie si Grupe de Munca, in conformitate cu Hotararea Guvernului nr. 115/2004 privindstabilirea cerintelor esentiale de securitate ale echipamentelor individuale de protectie si a conditiilor pentru introducerea lor pe piata, in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente - in copielizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Se va anexa minim 1 document/parti relevante din contract, maxim 2 documente/parti relevante din contracte emise de beneficiarii la care se face referire in Formularul C1, din care sa reiasa ca si-a indeplinit in bune conditii sarcinile contractule anterioare in livrarile de produse similare , in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Documentele/partile relevante din contractele solicitate trebuie sa se refere la livrarile cuprinse in lista livrarilor de produse efectuate in ultimii 3 ani.b)Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare? in original
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 12:59