Achizitie publica - Achizitie saltele TATAMI - tip puzzle si Judo
Detaliu pentru invitatia numarul 334339
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334339/27.08.2012
Denumire contract: Achizitie saltele TATAMI - tip puzzle si Judo
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia Romana De Arte MartialeCod fiscal: 4203571, Adresa: Bulevardul Basarabia, Nr. 37-39, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213170073, Fax: +40 213170073
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie saltele TATAMI - tip puzzle si Judo
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie saltele TATAMI - tip puzzle dimensiuni 100 cm x 100 cm x 2 cm (culori rosu si albastru) - 300 mpAchizitie saltele TATAMI - tip puzzle dimensiuni 100 cm x 100 cm x 4 cm (culori rosu si albastru) - 200 mpAchizitie saltele TATAMI - tip puzzle dimensiuni 100 cm x 100 cm x 4 cm (culori galben si albastru) - 300 mpAchizitie saltele TATAMI - tip JUDO dimensiuni 100 cm x 200 cm x 4 cm (72 bucati din care 40 bucati culoare rosie si 32 bucati culoare albastra)
II.1.6) CPV: 37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 339 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.000 lei (douamiilei). Garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul Federatiei Romane de Arte Martiale de catre toti operatorii economici. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - completare formular 12 A- completare formular 12 B- completare formular 12 C- Certificat de atestarefiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langaUnitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formulare?tip eliberate de autoritatile competente)- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare?tipeliberate de autoritatile competente)Din aceste certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele: original / copie legalizata / copie conform cu originalul, conform ordinului 509/2011 al ANRMAP.- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr 314 / 2010- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr 34 / 2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Federatiei Romane de Arte Martiale, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Daniel Diaconescu - presedinte Comisie achizitie, Petrica Bulmaga - membru, Frederico Tavares da Luz - membru- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului nr. 180 din OUG nr 34 / 2006 - prezentare certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte ca domeniul de activitate al operatorului economic este prestarea serviciilor solicitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 30.12.2011copie certificata conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 (trei) ani, completare formularul 12D- ofertantii au obligatia ca pana la data si ora limita de depunere a ofertei sa prezinte la sediul autoritatii contractante mostrele tuturor produselor care fac obiectul procedurii .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Propunere financiara
Termenul de livrare
30
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul termen de livrare se acorda astfel : a) pentru termenul de livrare cel mai scazut ofertat se acorda 30 pct.b) pentru alt termen decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Tl(n) = [termen minim/termen (n)] x 30, unde Tl(n)= punctaj oferta n;Tl(n) = termen oferta n;Termen de livrare maxim acceptat peste care oferta va fi declarata neconforma :60 zile;Termen de livrare minim realist sub care oferta nu va fi punctata suplimentar :10 zile;Termenul de livrare va fi exprimat in zile.
Termenul de garantie acordat produselor
15
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul Termen de garantie se acorda astfel : a) pentru termenul de garantie cel mai mare se acorda 15 pct. b) pentru alt termen decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: G(n) = [Garantie (n)/Garantie maxima] x 15, unde G(n)= punctaj oferta n; Garantie (n) = termen garantie oferta n; Termen de garantie minim acceptat sub care oferta este neconforma: 24 luni ;Termen de garantie maxim realist peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 60 luni; Termenul de garantie se va exprima in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 11:50