Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie salupa remorcher


Detaliu pentru invitatia numarul 340084
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 340084/27.11.2012
Denumire contract: Achizitie salupa remorcher
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Aleea Oltului nr. 2, Slatina, Romania, cod postal: 230094, telefon: +40 249432013, fax: +40 249432002, persoana de contact: compartiment achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Olt, str. Aleea Oltului nr. 2, jud. Olt, Romania, cod postal 230094, telefon +40 249432013, fax +40 249432002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie salupa remorcher
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie salupa remorcher pentru transportul materialului lemnos pe fluviul Dunarea
II.1.6) CPV: 34512000-9 - Nave si ambarcatiuni similare pentru transportul de persoane sau de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2029 lei. Cursul valutar de referinta este 1 euro=4, 5 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin: - scrisoare de garantie bancara (in original-formular nr. 11) constituita in favoarea autoritatii contractante, emisa de catre o societate nbancara sau de asigurari;
-ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor, in contul Directiei Silvice Olt RO16RZBR0000060006223237 deschis la Raiffeisen Bank Slatina, cod fiscal RO 1590120.-Sunt aplicabile prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit. Garantia se poate constitui prin: retinere din factura emisa la livrarea produsului. Restituirea garantiei de buna executie se face in termen de 5 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate prin contract. Se vor avea in vedere prevederile HG Nr. 1045/2011 (Daca partile convin, garantia de buna executie se poate consitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Fisa de informatii generale-mod de indeplinire: completare Formular 1;2.Declaratie privind eligibilitatea-mod de indeplinire: completare Formular 2;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-mod de indeplinire: completare Formular 3;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-mod de indeplinire: completare Formular 4;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-mod de indeplinire: completare Formular 5;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : ing. Mitrica C-tin, ing. Boldoi Ion Claudius, ec. Marin Eugenia, ing. Balasa C-tin, ing. Rauta Dorian.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-mod de indeplinire: completare Formular 6;7.Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul consolidat-mod de indeplinire: se vor prezentat certificatele de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in forma copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", atunci, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita pentru conformitate prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri, ultimul bilant contabil depus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer