Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie sapun


Detaliu pentru invitatia numarul 354268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 354268/01.10.2013
Denumire contract: Achizitie sapun
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu, nr. 101, Isalnita, Dolj, Isalnita, Romania, cod postal: 207340, telefon: +40 351403620, fax: +40 351403602, persoana de contact: Lucian Radescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu, nr. 101, Isalnita, Dolj, Isalnita, Romania, bloc PRAM, et. 3, Sala Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie sapun
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: sapun toaleta 100 gr. / buc = 989 kg
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 966.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 239, 00 lei, echivalenta leu/alta valuta : cursul stabilit de BNR, cu 3 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei. Perioada de valab a gar de particip : va fi cel putin egala cu perioada de valab a ofertei (60 zile) cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptataa) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireNOTA: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateb) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorAcestia vor fi depusi in contulRO25.BRDE.170S.V963.4209.1700- deschis la BRD CraiovaCUI: 31454295c) Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante ? SC CEO SA ? SE IsalnitaPentru ofertantii I.M.M ? uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participareOfertantul pierde garantia de participare daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractulde achizitie publica/ acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;c)situatia prevazuta la art. 87 alin 1, lit b din HG 9825/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contr reprez 10%din valoarea contr , fiind in valoare de .. lei.Gar de buna exec a contr se poate constituiprin instrument bancar in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului.Gar de buna executie a contr se poate constitui si prin prin retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale.Furniz va deschide un cont de gar la dispozitia achiz (SE Isalnita CUI 31454295 )la o unitate de Trezorerie a Statului . Suma initiala care se depune de catre furniz in acest cont este de 0, 5 % din pretul contractului, reprezentand ?. lei, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contr, autoritatea contractanta (achizitorul) va alimenta acest cont prin retinerisuccesive din facturile partiale acceptate la plata pana la concurenta sumei prevazuta la alin.1. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contr.Nu se admit decontari inainte de deschiderea contului de garantii.Achiz isi rezerva dreptul de a retine gar de participare in cazul in care furniz refuza sa constituie gar de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr. Achiz va elibera garantia pentru participarenumai dupa ce furniz a facut dovada constituirii gar de buna executie.Achiz are obligatia de a elibera/restitui gar de buna executie, in termen de 14 de zile de la data intocmiriireceptiei produselor care fac obiectul contr/ sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Achiz are dreptul de a emite pretentii asupra gar de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furniz nu isi indeplineste oblig asumate prin prezentul contr. Anterior emiterii unei pretentii asupra gar de buna executie, achiz are obligatia de a notifica acest lucru furniz, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.Gar tehnica a produselor aferente este distincta de gar de buna executie a contr
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea art.1801. Prezentare Formular 5Cerinta nr. 2 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181PrezentareFormular 6Cerinta nr. 3 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formular 7Cerinta nr. 4 -Certificat de participare la cererea de ofertecu oferta independenta Prezentare Formular 12cerinta nr. 5-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1( Dumitru Dumitrascu-director;Veronica Nica-director economic, Viorel Gherghina?director tehnic, Viorica Mitricof-director achizitii; Nicolae Grigorie ?sef bap)Prezentare Formular 13Cerinta nr.6 - Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator- Formular 14Cerinta nr.7 (dupa caz)Informatii privind IMM-urile-declaratie pe proprie raspundere pentru ofertantii inregistrati ca IMM-uri -Cerinta nr. 8 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statprecum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat .Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf art.9 din ordinul ANRMAP 509/2011) (copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?)-Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieTeritoriala(Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieTeritoriala- din certificatul constatator trebuie sa reiese ca ofertantul are in obiectul sau de activitatefurnizarea de produse? care se regasesc in codul CAEN )Cerinta nr. 2Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale1. Declaratie privind cifra medie de afaceriPrecizare cifra afaceri globala inultimi 3 ani, respectiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Conversia leu / euro se va face prin raportare la cursul mediu BNR, aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Documente care sa ateste avizul Ministerului Sanatatii, conform Legii 178/18/2000.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Ofertantii trebuie sa prezinte mostre pentru fiecare produs, acestea fiind parte integranta a ofertei iar neprezentarea acestora duce la respingerea ofertei, ca inacceptabila. Cerinta nr.1Informatii privind standardele de asigurarea calitatiiDocumente emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul produselor are certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer