Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie sapun de toaleta solid


Detaliu pentru invitatia numarul 355883
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 355883/19.11.2013
Denumire contract: Achizitie sapun de toaleta solid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STFC Cluj-Piata Avram Iancu, nr.17, etaj 3, cam.302 Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 0264594728, fax: +40 0264594728, persoana de contact: NICOLETA BRANZEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul STFC Cluj-Piata Avram Iancu, nr.17, etaj 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 0264594728, fax: +40 0264594728.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie sapun de toaleta solid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie10186 bucati sapun de toaleta solid de 100g/bucata.
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 315.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare(gp)in suma de 63lei valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Gp va fi constituita prin: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-OP in contul RO66BPOS13407993968RON03 deschis la Banc Post, Ag Avram Iancu, cu conditia confirmarii de banca pana la data deschideriiofertelor;Pe OP este obligatorie mentionarea nr.procedurii pentru care se constituie- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-orig;Scrisoarea de gar. bancara se va intocmi respectand modelul prevazut in Sect Form.Dovada constituirii gp tb.sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, cf art.86, alin(6)din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit gp in cuantum, forma si avand per.de valab. solicitate in documumentatie, vor fi respinse, cf.art.33, alin(3), lit.b)Aut.contractanta are dreptul de a retine gp constit.conf.art.87, alin.(1)din HG 925/2006, ofertantul pierzand suma , atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valab.a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contr.in termenul stabilit;Gp constituita de op.econ. a carui oferta a fost castigatoare, se va restitui numai dupa semnarea ctr.de achizitie.Gp constit de ofertantii a caror oferta nu a fost castig, se restituie dupa semnarea ctr.de achizitie cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valab.a ofertei. Nota: Restituirea gp se va face in baza cererii transmise, in original, de catre ofertant la sediul aut.contrac(Formularl M din Sect.Formulare) in termen de 3 zile lucratoare de la data indeplinirii cond.de restituire mentionate in alineatele anterioare.Data la care se face echivalenta lei/alta valutala cursul BNR este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Recomandam a se citi inceputul Cap.IV.4.3.1.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original , copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Nota: Pentru a fi valabile, din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original , copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Nota: Pentru a fi valabile, din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ ( evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul C din sectiunea Formulare? in original.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile Secara ?Director STFC Cluj; Marta Albu-Contabil Sef; Florin Bece-Sef Serviciu Tehnic; Doina Miheiestean-Serviciu Tehnic;Nicoleta Branzei-Sef Birou Patrimoniu Achizitii; Nicolae Berindean-Sef Serviciu Juridic;Michaela Barbus-Serviciu Juridic;Monica Roman-Serviciu Juridic; Lucia Sipos-Sef Birou Financiar; Ioana Mare-Sef Serviciu Financiar;Simona Belc-inginer I in cadrul Biroului Patrimoniu Achizitii, Ona Sebastian ? economist I in cadrul Biroului Patrimoniu Achizitii.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si/sau tert sustinator).6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completata in conformitate cu Anexa : ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare ?in original . 1.)Certificat constatator , in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care sa contina informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;, pentru persoanefizice/ juridice romane.2)Pentru persoane fizice/ juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare , ori apartenenta profesionala , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ( documentul se va prezenta in in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).3. Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea c ontractului solicitat: a.)Aviz de comercializare a produselor eliberat de forumurile competente, in conformitate cu prevederile Legii 178/2000 cu completarile si modificarile ulterioare, lege care reglementeaza conditiile care trebuie sa fie respectate la fabricarea si punerea pe piata a produselor cosmetice de uz uman.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente - in copielizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista a principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul achizitiei, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor anexa documente/contracte/ parti relevante din contracte, emise de beneficiarii la care se face referire in Formularul C1, documente din care va reiesi modul in care ofertantul si-a indeplinitobligatiile contractuale din punct de vedere calitativ, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.b.)Declaratie pe proprie raspundere ca utilizarea produsului nu pune in pericol sanatatea sau viata consumatorului si ca produsul respecta prevederile standardelor de referinta in vigoare ;Legea 178/2000 cu modificarile si completarile ulterioare; Ord.Ministerului Sanatatii nr.1448/2005 cu modificarile si completarile ulterioare; Ord.Ministerului Sanatatii nr.536/1997, modificat si completat cu Ord.1028/2004- Cap.IV : « Norme de igiena privind produsele cosmetice »?in orig;c)Certificat de conformitate a produselor ofertate, emis de un laborator autorizat-Certificat LAREX, ICECHIM, sau echivalent, care sa cuprinda parametrii tehnico-calitativi rezultati in urma analizelor.d)Aviz sanitar emis de Ministerul Sanatatii, pentru produsele ofertate, conform Ord.Ministerului Sanatatii nr. 536/1997, modificat si completat cu Ord.1028/2004- Cap.IV : « Norme de igiena privind produsele cosmetice »-in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei;e)Se vor depune mostre ale produselor ofertate (conform punctului 5 din caietul de sarcini), mostre a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru; Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante, odata cu depunerea ofertelor. Se vor prezenta, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, certificate care atesta implementarea sistemului de management alcalitatii SR ENISO 9001:2008, sau echivalent.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta , se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv , in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer