Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie sare industriala pentru drumuri


Detaliu pentru invitatia numarul 317608
Autoritate contractanta
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNG
Cod de identificare fiscala: 17100861
Adresa: Strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung
Telefon: 0248530040
Fax: 0248530040
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie sare industriala pentru drumuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: 800 to sare industriala pentru deszapezire franco beneficiar din care: 500 to in perioada 01.01-31.12.2012 cu o valoare estimata de 115.000 leisi 300 to in perioada 01.01-30.04.2013 cu o valoare estimata de 69.000 lei
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.11.2011 14:48
Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.P.A.D.P.P. Campulung, str. Maior Galdau, nr. 9, jud. Arges
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul S.P.A.D.P.P. Campulung, str. Maior Galdau, nr. 9, jud. Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 184, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/20063.Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice4.Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta7.Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului8.Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009, 2010.9.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare în ultimii 3 ani
Documentatia de atribuire se obtine din SEAP.Cuantumul garanatiei de participare este de 2200 lei.Perioada de valabilitate a ofertelor este de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer