Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie scutece absorbante, aleze, tampoane si servetele umede


Detaliu pentru invitatia numarul 320366
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Numar invitatie: 320366/16.02.2012
Denumire contract: Achizitie scutece absorbante, aleze, tampoane si servetele umede
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBACod fiscal: 9266163, Adresa: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Alba Iulia, Telefon: 0258818266, Fax: 0258817037
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258818266, fax: +40 0258817037, persoana de contact: Mircea Alion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se vor deschide la sediul DGASPC Alba, Sala de sedinte din cadrul Complexului Arnsberg, str. Mihai Viteazul, nr.2, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie scutece absorbante, aleze, tampoane si servetele umede
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare scutece absorbante, aleze, tampoane si servetele umede la unitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Alba
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 257 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: (conf. art. 278^1 din OUG 34/2006)- 1, 5 % din valoarea maxima estimata a acordului cadru.Valoare garantiei de participare: 1.533 lei, fara TVAModul de constituire al garantiei d e participare: conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 sau conform art. 86, alin 5 din HG 925/2006Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform Hot 1045/2011 privind modificarea art 90 alin 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a ofertantului - Completarea formularului: Informatii generale din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.2.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.3.Declaratii privind eligibilitatea - Declaratie privind eligibilitatea ofertantului din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.4.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii. Declaratia va fi insotita in mod obligatoriu de urmatoarele documente: ?Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Judetene care sa ateste ca societatea nu are datorii catre stat.?Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local emis de Primarie, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local.Certificateletrebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original sau copie legalizata si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Operatorul economic care prezinta certificate care au inscrise datorii la buget vor fi declarati respinsi.5.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu mentiunea ca persoanele care detin functii de decizie sunt: Director General Prof. Chirila Sorin Valerian, Director Executiv Ec. Cristea Gheorghe, Sef Serviciu Achizitii, Patrimoniu, Tehnic si Administrativ Ec. Alion Mircea 1.Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: - Prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare- certificatul constatator emis de O.R.C. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".2.Persoane juridice /fizice straine - Cerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se completeaza formularul Declaratie privind Lista principalelor livrari, realizate in ultimii trei ani din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii. Contractele similare realizate in ultimii 3 ani trebuie sa aiba o valoare totala, fara TVA de minim: 20.450 lei sau echivalentul euro. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Documente care sa ateste conformitatea produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila pe www.e-licitatie.ro sau se poate obtine de la sediul DGASPC Alba, Serviciul Achizitii, Patrimoniu, Tehnic si Administrativ.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer