Achizitie publica - Achizitie semanatori campuri experimentale
Detaliu pentru invitatia numarul 342565
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342565/11.02.2013
Denumire contract: Achizitie semanatori campuri experimentale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA SECUIENICod fiscal: RO2008426, Adresa: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 377, Secuieni, Telefon: +40 233745136, Fax: +40 233745137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare - dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie semanatori campuri experimentale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 2 semanatori campuri experimentale (pentru randuri dese si pentru randuri rare 50-70 cm)
II.1.6) CPV: 16130000-5 - Semanatoare, plantatoare sau masini de repicat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 642 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei, pentru IMM-uri 2000 leiModalitatea de constituire a garantiei este cea prevazuta de OUG 34/2006 si HG 925/2006.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se va face in contul RO55TREZ4925005XXX004310 deschis la Trezoreria Roman. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre SCDA Secuieni, procedura de achizitie publica si amplasamentul si urmeaza a fi depus scanat inSEAP , si in original la sediul autoritatii contractante . In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie de cel putin 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita declaratii pe propria raspundere semnate de reprezentantii legali si stampilate privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul nr.1) , art.181 (Formularul nr.2) , art.69 (Formularul nr.3) , certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.4 ) , Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.5).Persoane cu functii de raspundere in cadrul autoritatii contractante : Trotus Elena-Director , Tanaru Ioan-Contabil Sef, Trotus Dumitru-sef serviciu marketing , Prisecaru Remus-Sef birou resurse umane , Roman Mihail-analist programator .Se solicita certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul statului in luna anterioara depunerii ofertelor.Se solicita certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor. Copie scanata dupa Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa contina informatii reale privind obiectul de activitate al ofertantului , informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Cerinta se indeplineste prin completarea Formularului nr.7. In cazulunei asocieri, fiecare asociat va prezenta Formularul nr.7. Se va prezenta un document justificativ certificat care atesta valoarea cifrei de afaceri (bilant, balanta contabila, etc.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de utilaje agricolein ultimii 3 ani. Livrarile de utilaje agricole se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise de un client beneficiar, in conformitate cu art.188 alin (1) din OUG 34/2006. Prin prezentarea Formularului nr.8 operatorul economic va face dovada ca in ultimii 3 ani a comercializat utilaje agricole in valoare de minimum 200.000 leisau echivalent in euro calculat la cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 12:58