Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie seminte


Detaliu pentru invitatia numarul 353756
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353756/16.09.2013
Denumire contract: Achizitie seminte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Aleea Oltului nr. 2, Slatina, Romania, cod postal: 230094, telefon: +40 249432013, fax: +40 249432002, persoana de contact: compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Aleea Oltului nr. 2, Slatina, Romania, cod postal 230094, telefon +40 249432013, fax +40 249432002, punct de contact: compartimentul achizitii publice, persoana de contact: ing. Rauta Dorian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie seminte
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie seminte de orz in vederea infiintarii culturilor de toamna in cadrul Hergheliei Slatina.
II.1.6) CPV: 03111000-2 - Seminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 571 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare constituit in favoarea autoritatii contractante, emis de catre o societate bancara sau de asigurari, ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in contul Directiei Silvice Olt nr. RO16RZBR0000060006223237 deschis la Raiffeisen Bank Slatina, cod fiscal RO1590120 sau depunere numerar la casieria Directiei Silvice Olt. In cazul in care garantia de participare se prezinta in valuta, data la care se face echivalenta leu/valuta este anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Echivalenta leu/valuta se va face tinand cont de cursul de referinta al BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit. Se constituie prin retinere din factura emisa la livrarea produsului sau printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de asigurari. Restituirea garantiei de buna executie se face in termen de 5 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate prin contract. Se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011 (daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Fisa de informatii generale-mod de indeplinire: completare Formular;2. Declaratie privind eligibilitatea-mod de indeplinire: completare Formular;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-mod de indeplinire : completare Formular;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-mod de indeplinire: completare Formular.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : ing. Matei Catalin Lucian, ing. Constantinescu Adrian, ec. Marin Eugenia, ing. Boldoi Ion Claudius, ing. Rauta Dorian.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-mod de indeplinire: completare Formular;6. Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul consolidat-mod de indeplinire: se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul constatator emis de ORC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat. Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in forma copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", atunci, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, se va solicita pentru conformitate prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil anual depus, respectiv pe anul 2011., Informatii privind situatia economico-financiara, din care sa rezulte cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)-conform formularului atasat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer