Achizitie publica - ?Achizitie server, licenta portal si servicii de implementare si configurare portal , licente software de baza? in cadrul proiectului ?Reducerea riscurilor la nivel judetean printr-o mai buna comunicare in cadrul comitetului judetean pentru situatii de u
Detaliu pentru invitatia numarul 340785
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340785/10.12.2012
Denumire contract: ?Achizitie server, licenta portal si servicii de implementare si configurare portal , licente software de baza? in cadrul proiectului ?Reducerea riscurilor la nivel judetean printr-o mai buna comunicare in cadrul comitetului judetean pentru situatii de urgenta? Cod SMIS 22756
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262214659, fax: +40 262215597, persoana de contact: Maria Gherasim
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Maramures, camera 220 sau camera 126
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie server, licenta portal si servicii de implementare si configurare portal , licente software de baza? in cadrul proiectului ?Reducerea riscurilor la nivel judetean printr-o mai buna comunicare in cadrul comitetului judetean pentru situatii de urgenta? Cod SMIS 22756
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in prestarea urmatoarelor servicii: ?Achizitie server, licenta portal si servicii de implementare si configurare portal , licente software de baza? in cadrul proiectului ?Reducerea riscurilor la nivel judetean printr-o mai buna comunicare in cadrul comitetului judetean pentru situatii de urgenta? Cod SMIS 22756
II.1.6) CPV: 72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 3822 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1911 lei , conform art 278 ยน din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: pe intreaga durata de executie a contractului de servicii.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. La momentul semnarii contractului partile vor conveni modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazulConfirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local. Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice. Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.Evitarea conflictului de interese. Cerin?a minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4. Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declaratie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Zamfir Flore Ciceu Presedinte, Marinescu Emil Vicepresedinte, Zetea Gabriel ValerVicepresedinte, Dumuta Dumitru Secretar al judetului, Glodan Ana Director executiv , Kovacs Maria Director executiv, Cocosila Dan Director executiv, Dragos Ioan Director executiv, Mihaela Lite Sef birou, Span Vasile arhitect sef, Chendea Cristian director executiv.Consilieri judeteni: Ardelean Teodor, Batin Petru, Baban Ioan Gheorghe, Beres Ildiko Ibolya, Bude Ioan, Ciocan Mircea, Capusan Edit Reka, Corodan Ioan, Corui Ioan, Dobra Teodor, Grec Gheorghe, Grosan Vasile, Ilovan George, Indre Ioan, Koman Valer, Mutiu Nicolae, Pop George, Pop Liviu, Rosca Radu Vasile, Tataru Florin, Timis Gavrila, Valean Tiberiu, Baban Ioan, Stan Dumitru, Zaharia Aron Ambrus Emil , Ardusatan Gavril , Ban Vasile Balan Ioan , Beuca Ion , Bondi Gyogyike , Chereches Cristian Corin , Coman Gheorghe , Costiuc Ioan , Cristea Pamfil , Deac Alexandru , Drulea Cosmin Ion , Godja Eugenia , Hoban Paul Andrei, Horj Lupu , Ilea Cornelica Kokenyesdi Mihai Stefan , Kovacs Francisc Marinel, Man Mircea , Marian Gheorghe , Marinescu Emil , Matei Calin Vasile Andrei , Moldovan Ana Lucretia Maria , Muntean Emil Vasile , Pana Viorel , Petean Sorin Silviu , Rohian Anton , Simon Gheorghe, Tuns Calin Andrei , Vlad Sorin Ilie , Zoicas Marinel ConstantinDeclaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima : Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sec?iune. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania. b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.? In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri.Nivel minim necesar: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului fara TVA. In cazul unei asocieri, acasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similaraNivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maxim 5 contracte de ?Dezvoltare , implementare si configurare portal web? a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 191 100 lei. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul. Se prezinta Declaratia privind lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, avand ca obiect Dezvoltarea , implementarea si configurarea portal web din care sa reiasa cerinta minima solicitataTotodata, se va prezenta in copie cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza; anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; anul 2010 1 euro=4, 2099 lei; anul 2011; 1 euro=4, 2379 lei., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Nivel minim necesar : Personal de specialitate ? observatii generaleSe solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitatedin care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune de cel putin 5 (cinci) persoane care vor alcatui echipa de proiect a prestatorului pentru ? Achizitie server, licenta portal si servicii de implementare si configurare portal, licente software de baza si ca persoanele nominalizate au experienta profesionala si cunostintele teoretice si practice relevante mentionate in cele ce urmeaza: , Cerinta nr.2-continuareA.Personal de specialitate - Manager proiectTrebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: Experienta prin participarea in aceasta calitate, in cel putin un proiect de implementare a unei solutii informatice care presupune: ? realizarea unei interfete? Realizarea unei baze de date? Realizarea unui algoritm de calculCele trei cerinte pot fi cumulate.B.Personal de specialitate - Expert baze de dateMinim un specialist care trebuie sa dovedeasca experienta similara prin participarea in aceasta calitate in cel putin un proiect unde a ocupat o pozitie similara si unde a fost utilizat sistemul de gestiune a bazelor de date din cadrul solutiei ofertate.C. Personal de specialitate - Expert Server de aplicatiiMinim un specialist care trebuie sa dovedeasca experienta similara prin participarea in aceasta calitate in cel putinun proiect unde a ocupat o pozitie similara si unde a fost utilizat serverul de aplicatii (soft) din cadrul solutiei ofertate., Cerinta nr.2-continuareD. Personal de specialitate - Expert programatorMinim un specialist care trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: - Experienta in dezvoltarea si integrarea cel putin a unei aplicatii pe tehnologia pe care se bazeaza solutia ofertataE. Personal de specialitate - Expert web designerMinim un specialist care trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: - Experienta prin participarea in aceasta calitate in cel putin un proiect incare a desfasurat activitati de web design pentru aplicatii de tip portal.Se completeaza si se prezinta Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta o lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului (cel putin cele cinci persoane solicitate).Se vor prezenta CV-urilepersoanelor propuse pentru indeplinirea contractului si copii ale diplomelor/licentelor si certificatelor de studii.Se va indica clar functia care va fi ocupata., Cerinta nr. 3Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata on-line prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 09:28