Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie servere


Detaliu pentru invitatia numarul 351314
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI GALATI
Numar invitatie: 351314/29.07.2013
Denumire contract: achizitie servere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI GALATICod fiscal: 3126373, Adresa: Str. Portului, nr. 57 Bis, Galati, Galati, Telefon: 0236460170, 0236460694, Fax: 0236319396
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului, nr. 55 B, Galati, Galati, Romania, cod postal: 800211, telefon: +40 0372362000, fax: +40 236319396, persoana de contact: ISJ Galati
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ISJ Galati, Str. Portului nr. 55 B, cod postal: 800211, telefon: +40 0372362000, fax: +40 236319396
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie servere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie 6 buc servere
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei 3000 lei. Valabilitate garantie de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original la sediul autoritatii contractante;
- virament bancar in cont ISJ Galati: RO24TREZ3065005XXX000201 Trezoreria Galati sau- depunere numerar la casieria ISJ.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptul bancii emitente/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare in conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Formularul 3B - Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile conform prevederilor art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si vor fi respinse.Pentru conversia valorii aferente garantiei de participare se va lua ca data de referinta 31.07.2013 la cursul de schimb BNR
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere in contul ISJ Galati. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 12 A2. Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 12B in original.3. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioare lunii de depunere a ofertelor Certificatul se va depune in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.Documentele vor fi insotite de traducerea legalizata.4. Certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.Certificatul se va depunein original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 12C, din sectiunea III-a, in original.Persoanele cu functie de decizie in procedura de achizitie sunt: - Laura Marin- Chita Moisii- Diamanta Luminita Bulai- Sava Janeta- Costica Costoi- Istrate CatrinaIn cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati si/sau sustinatori, fiecare dintre acestia va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 12C.6. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III?in original.Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 12D din sectiunea a III-a, in original.7. Declaratie orivind calitatea de participant la procedura Pentru indeplinirea cerintei se va complete Formularul 12E din sectiunea a III-a, in original. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sarezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei. Datele precizate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului.Certificatul va fi prezentat sub una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, cerintele trebuiesc indeplinite de toti asociatii .Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul, insotite de traducere legalizata in limba romana).Traducerea in limba romana trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fiede minm 300.000 lei.Se va prezenta "Fisa de informatii generale"-Formular 2B, Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani: 2010, 2011, 2012. In cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau alte documente edificatoare privind situtia economica si financiara.In cazul in care aceste informatii nu sunt disponibile, ca urmare a infiintarii operatorului economic la o data mai recenta de 3 ani, Autoritatea Contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri, conform prevederilor Legii 346/2004. cu completarea unei declaratii pe propria raspundere.Echivalenta lei-euro pentru cifra de afaceri este urmatoarea: Curs mediu anual- 2010:4, 2099;
- 2011:4, 2379.- 2012:4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Se vor completa Formularele 2C si 2C1 si Formular 2D- Experienta similaraFurnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, in valoare de minim 150.000lei fara TVA. Nivelul valoric va fi indeplinit prin prezentarea cel putin a unui document/ contract sau a maxim doua documente/ contracte similare a caror valoare insumata sa fie de 150.000 lei.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare.Valorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie urmatorul curs BNR: - 2010:4, 2099;
- 2011:4, 2379.- 2012:4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.( www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer