Achizitie publica - achizitie servere
Detaliu pentru invitatia numarul 351314
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351314/29.07.2013
Denumire contract: achizitie servere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI GALATICod fiscal: 3126373, Adresa: Str. Portului, nr. 57 Bis, Galati, Galati, Telefon: 0236460170, 0236460694, Fax: 0236319396
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului, nr. 55 B, Galati, Galati, Romania, cod postal: 800211, telefon: +40 0372362000, fax: +40 236319396, persoana de contact: ISJ Galati
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ISJ Galati, Str. Portului nr. 55 B, cod postal: 800211, telefon: +40 0372362000, fax: +40 236319396
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie servere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie 6 buc servere
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei 3000 lei. Valabilitate garantie de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original la sediul autoritatii contractante;
- virament bancar in cont ISJ Galati: RO24TREZ3065005XXX000201 Trezoreria Galati sau- depunere numerar la casieria ISJ.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptul bancii emitente/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare in conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Formularul 3B - Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile conform prevederilor art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si vor fi respinse.Pentru conversia valorii aferente garantiei de participare se va lua ca data de referinta 31.07.2013 la cursul de schimb BNR
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere in contul ISJ Galati. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fiede minm 300.000 lei.Se va prezenta "Fisa de informatii generale"-Formular 2B, Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani: 2010, 2011, 2012. In cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau alte documente edificatoare privind situtia economica si financiara.In cazul in care aceste informatii nu sunt disponibile, ca urmare a infiintarii operatorului economic la o data mai recenta de 3 ani, Autoritatea Contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri, conform prevederilor Legii 346/2004. cu completarea unei declaratii pe propria raspundere.Echivalenta lei-euro pentru cifra de afaceri este urmatoarea: Curs mediu anual- 2010:4, 2099;
- 2011:4, 2379.- 2012:4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Se vor completa Formularele 2C si 2C1 si Formular 2D- Experienta similaraFurnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, in valoare de minim 150.000lei fara TVA. Nivelul valoric va fi indeplinit prin prezentarea cel putin a unui document/ contract sau a maxim doua documente/ contracte similare a caror valoare insumata sa fie de 150.000 lei.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare.Valorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie urmatorul curs BNR: - 2010:4, 2099;
- 2011:4, 2379.- 2012:4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.( www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 12:10