Achizitie publica - Achizitie Servere de fisiere (baza de date) si Rack-uri
Detaliu pentru invitatia numarul 177892
CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ
Cod de identificare fiscala: 13582024
Adresa: CLUJ-NAPOCA, STR.G. COSBUC, NR.2, Cluj-Napoca
Telefon: 0264431010
Fax: 0264450080
Denumire invitatie: Achizitie Servere de fisiere (baza de date) si Rack-uri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 48823000-3 - Servere de fisiere (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare 4 bucati Servere de baze de date cu implementare Soft si 3 bucati Rack-uri ( unitati back-up) conform specificatiilor caietului de sarcini
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 17.10.2008 08:59
Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2008 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Casei de Pensii Cluj, str. G Cosbuc nr.2, Cluj Napoca, registratura ghiseul 15, parter
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2008 14:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comp achizitii (cam 17A) al Casei Judetene de Pensii Cluj, str. G Cosbuc nr.2.Cluj Napoca
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
eligibilitatea, inregistrare, experienta similara, autorizatie producator, sistemul calitatii si altele precizate in fisa de date a Documentatiei de atribuire
Direct de la sediul autoritatii contractante sau pe emailul indicat, gratuit, in baza unei solicitari scrise la fax 0264-450080, zilnic intre orele 8.30-15.30 incepand cu data de 20.10.2008